geia soy psych
lupamai pou diabazo asxima pramata...ego pantos pisteuo oti
to paraekanes me ta lipasmata..ta hesi mporei einai elafria lipasmata se sxesi me alla, alla mi ksexnas oti ta futa sou einai poly
MIKRA gia na ta rixneis tosa ml lipasma..skepsou oti to riziko tous sustima den pianei oute to 1/5 tis glastras kai +autou to xoma
kaluptei tis anages ton futon..-akoma-
to futo gia na <<faei>> prepei na exei rizes..kai oso perisoteres
rizes exei toso perisotero megalonei kai troei...
to ph paizei protisto rolo alla de pisteuo oti einai to problima sou
se auti ti periptosi...
eimai sigouros oti den einai to ph,to problima sou gia to
logo tou oti, exo dei sto hydro ta futa na megalonoun kai me
lathos ph xoris na bgazoun bebaia to megisto kai xoris na ginontai opos ta dika sou!
kamia foto psy? egw eimai tis apopsis oti den exei na kanei me afta pou tous erixnes, mias
kai einai diegertika anthous..afto to oxro prasino xrwma pou perigrafeis file psy proerxete
synithos apo elipsi azotou..profanos to xwma kalipte ta fyta me trofes toso kairo kai twra arxizei na "adiazei".
Kata thn gnwmh i astathies pH se syndiasmo me elipsi N-P-K ta exoun sokari...bgale kamia foto psy, na doume ti ginete
file ariston potismena apotista etsi eine ta fylla tousfile psych emena mou fenounte parapotizmena
dokimase na min ta potisis gia ligo kai meta na ksana arhisis me mikroteres posotites
..ayta den exoun oute ena kapsimataki,ksekinisa kateytheian
me megales doseis giati ola fainotan na exoun to psilotalaiporimeno
prasino xroma...
..profanos to xwma kalipte ta fyta me trofes toso kairo kai twra arxizei na "adiazei"...
ela file ariston oso grafei h syntagh ta edosaposa lipasmata ta edoses? diladi posa mL ana litro nero. Den to vrisko sto thread (ala efharisto gia tin sintagi gia ta biftekia)
Den exo dokimasi me xoma pote ala apo oti thimame mou ipe enas mono ta misa ta potismata tha ehoun lipasmata. I eteries me ta lipasmata fisika lene mpourdes gia na metahirizese pio poli proion .