- Det er rigtigt at det bedste resultat opnås ved at "trække" den dejlige duft gennem kulfilteret. Men da jeg har planer om at lave en kommode2.0, hvor luften suges igennem filteret, har jeg ikke gjort andet end at sætte et slags forfilter foran, for at holde støv og skidt ude af filteret.EDIT: Lod mærke til der i denne tråd bliver anbefalet at PUSTE luft IND i kulfilteret, hvilket ikke giver mening for mig, men måske det bare er mig, men jeg mener da bestemt et kulfilter er beregnet til at blive suget i, og ikke pustet?! Luften skal jo igennem kulfilteret for at blive renset, men det er måske fordi det er placeret udenfor rummet der groes i, i dette tilfælde kommodeskuffen!
Hej Spotten
Tak for ros. Jeg har høstet disse planter og resultatet blev 60-70g dejlig røg.Du kan finde billeder i det andet link i min signatur.
Lige et par opklarende:
Med hensyn til supercropping og LST brugte jeg en blanding, hvor jeg både klemmede stammerne og bøjede skud - så måske den korrekte term ville være superLST
Planten under Scrog var groet fra frø, og den anden var en stikling jeg holdt nede med et net monteret oven på potten.
I mit nye grow scrogger jeg en monstercrop-klon
Sådan en humidifier er en fed gadget til et gro rum, men jeg tvivler på at jeg kunne klemme den ind i kommoden Tillykke med den. Glæder mig til at se den gøre sin ting i dit telt.
Mit lys har jeg fundet hos en eller anden dansk el-forhandler på nettet.
- Det er rigtigt at det bedste resultat opnås ved at "trække" den dejlige duft gennem kulfilteret. Men da jeg har planer om at lave en kommode2.0, hvor luften suges igennem filteret, har jeg ikke gjort andet end at sætte et slags forfilter foran, for at holde støv og skidt ude af filteret.
Grøn weekend