What's new
  • ICMag with help from Phlizon, Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest for Christmas! You can check it here. Prizes are: full spectrum led light, seeds & forum premium access. Come join in!

Ulkokasvatus -07

OutoPisara

Member
Ootko tilannut jyväset jo? Noi on sulta muuten peräisin osa noista rytkyjen siemenistä. Ja vissiin lähetin vastalahjaksi noita stuporsonick/fin 420 jyviä?

Jos yhteistilaus käy päinsä niin laita vaikka privaa. Mulla on joku luottokortti jossakin mutta se tunnusnumero ei ole enää elävien kirjoissa.

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
No hauska tappa vanha tuttu :smile:
On mulla nuo papuset jo ollu hyvän aikaa. Hommasin sillon kun tuo Mdanzigi palo, kun arvelin että käy niiku Elviksen levymyynnille :chin:

Jep Lr x stupo tai stupo x lr tuli takasinpäin. Kukaan ei oikei osannu päättää kummin päin tuo krossi meni, mut pääsevät testiin kesällä

Last edited:

OutoPisara

Member
joo, se on hyvä lajike! Valtavia kukinto-tötteröitä tuotti mulla. Ongelma oli vain se, että laitoin ne sellaisen laakena kiven taakse piiloon, missä kasvoi hyvin nokkosta, mutta kun kaikilla meni korkeus yli 150 sentin niin ne oli aika komeesti esillä ohi kulkeville naapureille.

Ja yön aikana oli menetetty 3 tainta. Tällä kertaa zimbabwelaisia. Erityisen harmillista! Laitoin loput taimet sellaiselle metallijalkaiselle pöydälle ja käyn vielä sutimassa öljyä niihin jalkoihin, luulisi että pysyy hiiret poissa (elleivät sitten hyppää jostain seinältä!). Ja mä laitoin niille herkullisia auringonkukansiemeniä lattialle, oikein hopeatarjottimelle!

Zimbabwelaisia on enää 5 :badday:
Kotimaisia autoflowereita oli vajassa 7, mutta eteisessä olikin vielä toiset 7 itämässä. Laitoin 5 siementä veteen vittuuntuneena tapahtuneesta ennen kuin muistin nuo itämässä olleet. Sitten on kaverin Royal Daneja 8 ja jotain vastaavaa toiset 8, kai noista pari kehtaa itselleen pummia. Eli kai näistä vielä kesän tekee.

Kekkilää kävin hakemassa 220 litraa ja turvetta vajaat 300 litraa. Mulla on noi taimet aina 2 tai 3 samassa ruukussa. Jos kolme itää mä nyppään yhden veks, painan uuteen ruukkuun multaa sormella reiän, tökkään nypätyn idun siihen ja peittelen ja siihen se sitten juurtuu. Ajattelin nyt vähän, että laitan kaksi aina samaan kuoppaan maastossa, jos toinen on uros niin naps, mutta jos kumpikin on naaraita niin saa kai noita taivuteltua vähän erilleen toisistaan? On turhan kova homma kasvattaa taimi isossa ruukussa (maitopurkit on ihan liian pienia esikasvatukseen), sitten kaivaa sille iso hole metsään, raahata mullat ja sitten kuukauden kuluttua todeta siihen kasvavan palleja.

Mut näin. Kaikkea ei ole vielä menetetty.

Katotaan nyt jos saisi tilattua tosiaan tuota powerstouttia ja jotain noista edellä mainituista ristytyksistä.

:wave:

Last edited:

OutoPisara

Member
Zimbabwelaiset villihamput saavat erikoiskohtelua. Ensiksi hautaan ne syvälle, sitten vielä leikkaan joskus kesäkuussa, eiköhän sitä lehteä irtoa.

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Mistäs aattelit nuita stoutteja hommata? Jossain highbredi kaupassa vois vielä ollaki?

Aikomuksissa olisi tietty jatkaa sukua ja tollein, mutta ne ei kyllä tän kesän kasvuille sitten missään nimessä enää ehdi. Sisäprogikset noitten auto flow planttujen kanssa jätän suosiolla muille tästä lähtien..

OutoPisara

Member
BadTicket said:
Mistäs aattelit nuita stoutteja hommata? Jossain highbredi kaupassa vois vielä ollaki?

Aikomuksissa olisi tietty jatkaa sukua ja tollein, mutta ne ei kyllä tän kesän kasvuille sitten missään nimessä enää ehdi. Sisäprogikset noitten auto flow planttujen kanssa jätän suosiolla muille tästä lähtien..

Ai jaa, en mä ole ajatellut :chin: En ole seurannut koko tilannetta tällä rintamalla ollenkaan. No eipä tuolla niin väliä. Mutta miksei onnistuisi? Ainakin meni ostoskoriin ihan ilman mutinoita...hanf

Mua vituttaa nistiä noita jyrsijöitä, mutta kyllä se nyt on pakko miinoittaa se liiteri, ne sotkee ja jyrsii kaikki kamat pilalle. En mä yksin hamppujen takia niitä tapa mutta on se yksi painava syy. Jos niitä nyt edes saa hengiltä. Kuolkoon sitten huumesodan uhreina.

Last edited:

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
hanf . ws? Jessus tuota sensurointia :D

Missään ei lue että onko ne ehtoja danzig papuja vai vaan jonku hikisen Saksalaisen jatkamia? Kalliitaki. Vaan helpollahan niistä tekee sitte lisää papuja sillein, et kerranhan se vaan kirpasee :smile:

Seppo Räty said:
Saksa on paska maa

OutoPisara

Member
Kyllä ei ole taimet kuolleet vaikka on ollut pakkaselle hyvin altistuneet ja osa on kylvettykin kylmässä ja silti itää. Voisi kuvitella että karaistuu hyvin näin. Eikä noita pikku pakkanen tapa, tekee vaan kasvulle hyvää. Kohta voi jo heittää ulos, olisi minun veikkaukseni.

mä en tajua mitä ihmeen paskaa mä olen taas :fsu:

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
reportti/ 3. toukokuuta 2007: Paskat ilmat, pituutta kasvaa enimmäkseen purple powerit, niille on oma topikki tuolla female seeds osiolla [eng] :smile: Eipä niissä oo kyllä mitään nähtävää vielä.

Viikonloppuna ois tarkotus pistää pieni cäbi kehiin lowrylgerille ja muutamille muille lahjotus/testipavuille ja sinne 200w sininen esl noin niin esikasvatukseen. Entiä muusta Suomesta mutta täällä ottanu kivasti takapakkia tuo kevät. Vappunaki oli penteleen kylmä. Ja pakkastaki kuulema ollu viel parina yönä :yoinks:

Että eipä paljoa jälkipolville oo kerrottavaa vielä :weakestli

:2cents:

Julle

New member
Mistä näitä suomihybridin siemeniä voisin hankkia/saada. (Fin420/Toiwo..) ja jos näitä nyt vielä jostain kouraansa saisi, niin ehtisikö tälle kesälle vai kannattaako suosilla jättää väliin ja siementää sisällä.

OutoPisara

Member
Julle said:
Mistä näitä suomihybridin siemeniä voisin hankkia/saada. (Fin420/Toiwo..) ja jos näitä nyt vielä jostain kouraansa saisi, niin ehtisikö tälle kesälle vai kannattaako suosilla jättää väliin ja siementää sisällä.

Kyllä vielä varmaankin ehtii jos tulee hyvä kesä...Mulla on ihan vähän enää siemeniä ja täytyy jättää ne varalle jos ei onnistu siemennys jostain syystä tänä kesänä.

OutoPisara said:
Sitten on kaverin Royal Daneja 8 ja jotain vastaavaa toiset 8, kai noista pari kehtaa itselleen pummia. Eli kai näistä vielä kesän tekee.
Varmasti noista kesän tekee..Ne on (Purple Peace x Potchronic) X (Purple Peace x Potchronic) ne toiset 8, red pheno...
Terve vain..vai outo pisara tällä kertaa..
:wave:
Nii, terveiset Damista..

Herbalistic

Herbal relaxation...
Veteran
Tässä Bad Ticketille & Oudolle pisaralle pieni tipsi + muille Power Stoutista kiinnostuneille. Seedbayssa on 2 pakettia hintaan 59.jotain USD MDANZIGIN kategoriassa!!!

OutoPisara

Member
Herbalistic said:
Tässä Bad Ticketille & Oudolle pisaralle pieni tipsi + muille Power Stoutista kiinnostuneille. Seedbayssa on 2 pakettia hintaan 59.jotain USD MDANZIGIN kategoriassa!!!

Heti tilaukseen! Kellä on luottokortti, mä en hallitse noita pankkiasioita
:moon:

Me pariaatteessa tilattiin pari paketti powerstouttia ja rytku/lowryder-risteytystä, mutta en tiedä kyllä yhtään mitä sille tilaukselle kuuluu...

Tilaako siperian man powerstoutteja? Oli muuten tuuri etten saanut ajoissa noita tanskan jyvia kasvatukseen, nimittäin olisi hiiri syönyt ne masuunsa. Ei ne kovin kummoisia vielä ole. Mä ajattelin aika kohtapuoleen alkaa siirtelemään joitakin ulos ihan koemielessä.

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Mulla on jo stouttia, emmää enää tarvii :wave:
Outo ei siel skulaa luottokortti. Sillei että lähetät rahaa niille kirjeessä.. Tai money orderin