What's new

Skunk XL - Første indendørs projekt

Therealzemi

Active member
Mit var frosset ned og samlet over en måneds tid. Udelukkende fordi den oprindelige plan var at lave bubblewax. Men du kan bruge både frisk og tørret. Det betyder ikke noget. Bedste smag og "high" kræver dog ordentlig modnede buds/blade. Men absolut potent olie der kom ud af mit. Ryger det på min oil dome :)
Ser frem til at lave det af trim fra høst :)

Aner ikke hvor meget materiale jeg havde vægtmæssigt. Jeg ejer ganske enkelt ikke nogen vægt. Men det var ikke synderlig meget....
 

THCGrow

Member
Jeg lavede lige et lille eksperiment i dag med noget af min Red Poison.

Jeg klippede et par små buds af helt nede hvor der ik var meget lys, men rigeligt Trichomes.
Fulgte så opskriften, og det fungere bare 100%, der er dog ik fuld styrke på thc'en endnu, men den får en til at blive rimelig høj! ;) Jeg sidder med en go skævert på lige nu, så den er allerede go :) en sand fornøjelse og prøve det og ryge det!

Friske buds og trim virker fint for mig! :)
 

Therealzemi

Active member
Lækkert :D

Jeg smider nogle opdaterede og meget bedre billeder i morgen eller dagen efter. Har fingre i et godt kamera. Skal bare lige have hentet et usb kabel, så jeg kan overføre billeder til pc'en :)
 

Therealzemi

Active member
Stadig ingen billeder... SIGH !

Men høsten er nært forestående. De er blevet flushed for sidste gang, og regner med at høste om 2-3 dage. Fedeste fornemmelse ever med sit første indendørs grow :D
 

THCGrow

Member
det ser satme bare godt ud det der, kan godt forstå du glæder dig, det er jo os bare vildt fedt at komme til at ryge ens eget, og man ved hvad det er og hvordan det er behandlet!!

Hvad for forstørrelsel glas bruger du, hvad er det af forstørrelse?

Jeg har nemlig købt et, som jeg desværre har kigget forkert på da jeg købte det, det er kun 45x og syntes det er svært at se farven på trichomes.
 

Therealzemi

Active member
Mange tak :)



Det øverste er et 40x og det nederste er et 60x og er beregnet til at sætte på mobil telefonen. De 3 billeder af toppene er taget med 40x udgaven. Men tapet på linsen af et Olympus E-pl1 kamera. Det er sindsygt svært at holde det 60x stille nok til et godt billede. Så jeg bruger det ikke på telefonen. Men bare til at kigge igennem. Jeg kan heller ikke se farven på tricomes med et 40x.

Og så lavede jeg lige en lille ny Iso quick wash. Udelukkende blade som er nippet af de sidste par uger. Ingen buds overhovedet. Smager lækkert :)

 

THCGrow

Member
fedt! Så bliver jeg vist nød til at have anskaffet mig et mere, bare på 60x+++ :)

Det iso som jeg prøvede og lave syntes jeg ik smagte af noget, måske jeg havde gjort det for tidligt, så planten ik var helt klar, men hva ved jeg! Det virkede i hvert fal som det skulle, kunne da sidde foran fjernsynet og stene til desperat houswifes, og det er slet ik mig! Men magtede bare ik lige og skifte så sløv var jeg :D hehe..

Prøver og lave noget nyt iso af de kommende red poison's blade osv, så håber jeg at smagen er kommer med den her gang :)

jeg høster forresten min red poison om en uges tid ca.. SPÆNDENDE!

Min Cheese er nu blevet 1.5meter høj, så det var godt at jeg fik den ud af det andet telt ;)
 

Mr Squizy

Active member
Altid godt med noget Skunk#1 !
Ser rigtig lækkert ud...
Glæder mig til at høre om smag og effekt, og se billeder af buds og koncentrater :-D

Fred
 

Therealzemi

Active member
HerBnGore. I cant remember how old the pics are. They were sitting in my camera for a while :)

Høsten er i hus, og hænger nu til tørring. Udbyttet er umidelbart lavere end jeg havde håbet. Dog uden at kende vægt endnu. Men det er okay. Jeg har lært helt ufattelig meget under mit første indendørs grow, og jeg ved præcist hvad jeg skal gøre anderledes næste gang.

Squizy. Må tilstå at jeg har hurtig tørret nogle af de små fluf toppe. Så jeg kan egentlig ikke give et præcist svar endnu. Men effekten udebliver så absolut ikke af den grund. Dejlig opløftende skævert, som slutter af med en go følelse af at være fysisk afslappet.

Lavede en lille batch mere af Quick wash Iso. Denne gang udelukkende med trim fra høsten. Der var vel ca 1½-2gr. Jeg forærede det til en af mine venner, og glemte self at få taget billeder. Men lækker lækker højpotent olie. Laver en ny batch i morgen, hvor processen skal finjusteres en sidste gang. Derefter bliver næste batch af rigtige tørrede og modnede toppe :)

Næste høst er så småt på vej. Klonerne er i min bobler :)

Et par billeder fra høst dagen. Damerne måtte lade livet på dag 56 !

 

Mr Squizy

Active member
Smukt... Jeg burde også skaffe noget net af en eller anden art sådan at jeg kan scrogge mine planter ud. Det er lidt sent, men bedre sent end aldrig !

Det ligner at du har fået dig en dejlig omgang topskud, og så kun på 56dage, du må være yderst tilfreds.
Mine ligner at de hurtigste ender på 65dage cirka. Tror aldrig at jeg har høstet noget på 56dage, hehe..... Men jeg er også kun til de tunge ting
 

Therealzemi

Active member
Takker :)

Planterne kunne sikkert godt have trukket nogle få dage mere. Men jeg vil helst undgå at min urt bliver for "steneren" at ryge.
Men jeg er yderst tilfreds med resultatet af mit første indendørs grow. Næste grow er som sagt undervejs. Jeg har 9 kloner i bobleren, og de får alle lov til at vokse sig til en 15 -20cm højde. Derefter bliver de 3 bedste udvalgt til scrog. Egentlig havde jeg planlagt at afprøve SOG. Men efter mit første forsøg med scrog, så kan jeg ikke modstå fristelsen til at få testet alt det jeg har lært under mit første grow :)
 

Therealzemi

Active member
:D
 

Attachments

  • P1015527.jpg
    P1015527.jpg
    52.4 KB · Views: 43

Therealzemi

Active member
Yderst potent urt curet og tørret. Min olie fra trim, er overraskende minty i smagen. Især hvis jeg fordamper det langsomt. Olien fra buds som jeg nu har, har en destinktiv anderledes smag end trim olien. Rundere og blødere i smagen, og særdeles potent.
Når jeg ryger urten som den er, så er det uden tobak overhovedet. Uanset om det er i en bobler eller som joint. Kraftig duft af fyr og modne søde frugter. Meget sød og rund smag.
Uanset rygemetode, så er det lidt en sniger. Men tag ikke fejl. Effekten skal nok indtræffe. Hvilket var noget jeg lige skulle vænne mig til at dosere efter. Jeg ryger i meget små doser indtil jeg skal i seng.
Det er en udsøgt fornøjelse at ryge mit eget produkt. Velvidende at det er SLUT med at købe hash, og dermed også SLUT med at smide penge til organiseret kriminalitet. For mig selv, til mig selv. Og et par venner her og der når de er på besøg :)
 

Latest posts

Latest posts

Top