What's new

Ulkokasvatus 2022

Hiljaista pitelee täällä kyllä. Pari vuotta itse seurannut tätä foorumia, kun parin viime vuoden aikana oon aloitellut viimein ulkokasvatushommia. Eka kesä vuonna 2020 meni ihan hyvin vaikka en ihan perillä ollutkaan kaikista jutuista, mut toverien hyvillä neuvoilla ihan ok sadon sain. 2021 näytti todelta hyvältä vielä elokuun alkupuolelle, kunnes home vei 90% sadosta. Suoraan kesäkuun alussa kylvetyt master low:t oli ainoat joista sai hieman satoa.
Mutta ettei mene täysin off topiciksi niin tällekin keväälle/kesälle on suunnitelmat tehtynä ja niistä hieman enemmän sitten myöhemmin :)
 

gumzgi

Well-known member
IMG_20220506_200046.jpg

IMG_20220506_200755.jpg
IMG_20220506_201528.jpg

autos
IMG_20220429_095956.jpg

high octane runtz
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Hiljaista pitelee täällä kyllä. Pari vuotta itse seurannut tätä foorumia, kun parin viime vuoden aikana oon aloitellut viimein ulkokasvatushommia. Eka kesä vuonna 2020 meni ihan hyvin vaikka en ihan perillä ollutkaan kaikista jutuista, mut toverien hyvillä neuvoilla ihan ok sadon sain. 2021 näytti todelta hyvältä vielä elokuun alkupuolelle, kunnes home vei 90% sadosta. Suoraan kesäkuun alussa kylvetyt master low:t oli ainoat joista sai hieman satoa.
Mutta ettei mene täysin off topiciksi niin tällekin keväälle/kesälle on suunnitelmat tehtynä ja niistä hieman enemmän sitten myöhemmin :)
Se on mätäkuun aika siinä paikkeilla, joka vuosi tuppaa olemaan vähäsen hometta, mut tuo 90% on kyllä aika paljon. Oliko sitten väärät lajikkeet vai liika kostea, vai molemmat?
 
Se on mätäkuun aika siinä paikkeilla, joka vuosi tuppaa olemaan vähäsen hometta, mut tuo 90% on kyllä aika paljon. Oliko sitten väärät lajikkeet vai liika kostea, vai molemmat?
Lajike oli DPxAAK47, ja oli tosi tiivistä nuppua jo kehissä. Hemmetin kosteaa oli näillä leveyspiireillä myös. Viikkoa aikaisemmin kaveri kävi mestoilla ja lähetti kuvan ja kaikki näytti todella hyvältä.
Eli syynä oli vaan ett menin aivan liian myöhään mestoille sitten niittohommiin, muutamaa päivää aikasemmin oisin varmaan saanu sadon pelastettua. Live and learn :) Tänä vuonna aion olla elokuun alkupuolella kyllä kytistämässä herkeämättä mestoja :D
 
And we have a lift off! Tänään lähti multiin 8x DPxAAK47 ja 30x Up'zz. Nyt sit vaan odottellaan paljonko nousee ja mitä, ja ett pääsee viemään spoteille. Tarkoitus ois saada siementä pirusti, satoakin ja myös pöläyttää Up'zz:lla toi DPxAAK47. Toivottavasti kesäkuun eka viikoilla ois jo täällä kelit suotuisat :cool:
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Alkaa kyl olee liika vanha tähän hommaan. Meinaa jaksaa multia roudata vanhalla innolla enää ja kanankakkan haju tuntuu jäävän kiinni sormiin vaikka kuin pesis :D

Ennen lähti kun mettäpurossa kerran viikossa huuhtas.

And internets so slow here in the country I cant even load a full page with pictures, takes like 40 minutes. Damn it!
 

Manticore

Member
Alkaa kyl olee liika vanha tähän hommaan. Meinaa jaksaa multia roudata vanhalla innolla enää ja kanankakkan haju tuntuu jäävän kiinni sormiin vaikka kuin pesis :D

Ennen lähti kun mettäpurossa kerran viikossa huuhtas.

And internets so slow here in the country I cant even load a full page with pictures, takes like 40 minutes. Damn it!
meikäl samat fiilikset. viime vuon pidin taukoo ni nyt löyty taas intoo. oon roudannu spoteille satoi litroi multaa. joudun ehkä lopettaa nää hommat kun eioo paikkoi mis esikasvattaa. oon kokeillu afää mut niist tulee tulosta niin vähän ku vertaa earlyy. sit jos on alus pitkään kuivaa ni afät kuolee helposti ja sais koko ajan olee roudaamas vettä spoteille. kävin heittää ekat spotit käyttöö tänää. tuli vähän huonosti koulittuu auringolt mut kai ne siel pärjää.
 

henki

Active member
Hyvää kesää kaikille!

Viimekesänä ei tullut oikeestaan muuta, kuin jalostettua ja jäi kuvailut aika vähiin. Nyt on kesä uusi ja toivottavasti ei yhtä kuiva, mutta yhtä aurinkoinen saisi olla.

Nyt olis vikat yksilöt viety siemenspotille, se on tänäkin vuonna prioriteetin kärjessä. Sensipaikka valmistuu myös omallapainollaan. Hituc myöhässä taas ollaan, mutta kyllä af:t kerkee. Tänä vuonna on lähinnä vain niitä viimekesän aaffiä tulollaan. Esimerkiksi (ana x ppc) x Up'zz eli HK. Sen ainakin muistan ulkoa ilman muistiinpanojani.

Kuvan lisään ehdottomasti, kun kerkeän koneella katsoa miten se tapahtuu. Fooruminkäyttö mobiilisti on muuttunut tuskalliseksi, joskaan ei se koskaan miellyttävää ole ollut. eikä käyttökokemus olekkaan ollut se asia, joka tänne saa aina palaamaan.
 

henki

Active member
Antsuhan tää on. Kyllä sain kuvan lisättyä ja kansionkin tehtyä. Näköjää sen kuvan voipi lisätä tosta alta suoraankin tähän. Ajattelin asiaa liian monimutkaisesti.

Hyvät pyhät tosiaan kaikille myös täältä.
 

Manticore

Member
meikä on käyny spoteille roudaa taas satoi litroi multaa. laskin tos just et yli 1000 litraa tullu roudattuu. rikollinen olo taas heiluu tuol metäs lapion kanssa rytkyt sylissä.

huomasin aiempina vuosina et jos monta kertaa samal spotil kasvattaa ni aina vaa homma huononee. jotain ravinteit siit maaperäst puuttuu. olis kiva tietää mitä. oon aina heittäny kalkkia ja kananpaskaa reilusti. tytöt jää silti lyhkäseks vaik kananpaskas pitäs olla typpee. viime vuonna ei ollu mitää ni kiva nähä miten vanhoil spoteil lähtee kasvaa ku on vähän taukoo ollu
 
Top