What's new

Pareri lumina new growbox

Vic98

New member
Salut! Sunt cel mai incepator posibil in grow, am cateva intrebari pentru cei mai experimentați.
Am un dulapior de 65cm inaltime x 37cm latime x 47cm lungime. Ar putea iesi ceva din el?
Mi-ar fii deajuns sa cresc si doar o fetita odata, intrucat e strict pt mine.
Vreau sa folosesc 2 sau 3 proiectoare slim cu led de 50W si 4000 lumeni. Care e parerea voastra? Merita sa dau banii pe lumini? O sa atasesz cateva poze cu dulapiorul si proiectorul, peace and love!
 

Attachments

  • 20171101_233201.jpg
    20171101_233201.jpg
    23.2 KB · Views: 49
  • 20171101_233153.jpg
    20171101_233153.jpg
    22.9 KB · Views: 47
  • 50w slim-500x500.jpg
    50w slim-500x500.jpg
    16.9 KB · Views: 48

exploziv

pure dynamite
Administrator
Veteran
Poti sa scoti ceva insa spatiul fiind mic e mai complicat putin, in sensul ca e mai multa munca si mai putin rezultat. Daca au 50W reali, poti lua doar 2 proiectoare, iar daca sunt scumpe iei mai bine niste leduri normale cu fasung si le dai difuzorul de lumina jos. Nu uita de ventilatie, si neaparat da o tura pe la sectiunea de microgrows a forumului inainte sa te apuci de treaba.
 

Vic98

New member