What's new

Lite gjennomtenkt post count-begrensning?

G

Guest129216

Ser ut som me går for omtrent samme sortane Bjørk. Eg sendar to konvuluttar med peng i dag. Ein til frøbanken og ein til zenseeds. Har jævlig lyst til å prøva leb og nokon fulle auto som eg skal bestilla hjå zenseeds. Eg kryssar fingrane for at frøene kjem fram, og at onkel ikkje bankar på døra. Bur i ei lita bygd so det hadde definitivt ikkje vore bra å bli busta.

Den pehkruderen ser meeeget attraktiv ut og. Kor får ein tak i den? Utanom på frøbyttesiden som ikkje finst sjølvsagt.

Finske strains virkar i det heile tatt umogeleg å få tak i.
 
A

arcticsun

De fiske strainsa kommer ut av et undergrunnsmiljø dær borte, så ja de er nok vanskelige å få tak I. Hva gjelder pehkuruder så vet jeg bare om 1 person til som har den, og det var han jeg fikk den hos.

Hendene mine er bundet hva gjelder noen/all slags distribusjon eller avtale om slikt på denne siden. Vi får se hvordan jeg gjør det med de frøene jeg har til overs. Regner med de aller fleste blir i landet ivæffal.
 
G

Guest129216

Skjønnar jo det arctic sun. Vert uansett gyddare i år enn i fjor trur eg. No gjeld det berre å få frøene i hus. I tilleg driv eg å byggjer nytt dyrkerom på låven. Vert småskala, men kjekt å pludra på med.
 
G

Guest129216

Då var pengane sendt til både zenseeds og frøbanken. Spanande....

Dyrkerommet skal ligga oppå her:
Bomsebilete009-3.jpg


Det er eit "hemmelig rom". Eit rom mellom 2 tak. Som dekan ser er det uisolert. Det skal i hovedsak brukast til å avla fram plantane som skal setjast ut. I tilleg tenkte eg meg ein scrog eller noko. Kan uansett ikkje bruka det vinterstid.
Skal byggja ein boks av finerplater innerst oppå der. har ein 400 watts hps som eg skal hengja i taket. Det er berre 1.5 meter høgt, so eg trur scrog er mest hensiktsmessig.
 
A

arcticsun

:D så kult da at du har alt på stell og planene klare.

Jeg ser der er litt sprekker i den bakveggen dær, bare pass på at det ikke blir lyslekkasje ut. De hps pærene er helt råe, plutselig ser det ut som du har aliens eller no i fjøsn :D

Kan være greit å montere individuelle scroger på dem sikkert hvis du har lite takhøyde. Lykke til, vi er spente på resultatet :D
 
G

Guest129216

Mnjaaa. Har vel ikkje akkurat alt på stell. Har knapt begynt faktisk, og i går oppdaga eg at strømuttaket oppå der har vorte kutta. Skal nok få ordna det, men trur eg lyt ha hjelp av ein elektrikar. Fekk nok strøm i meg sist eg sysla omdirigering av straum....

Sprekkane i bakveggen må tettast skikkelig. Det går ein politimann forbi med hunden sin utanfor der nesten kvar dag. Tenkte å stifta opp asfaltpapp. I tilleg fann eg ein heil del gamle gipsplater i gårkveld. Dei er jo både kvite og ganske brannsikre, so eg trur eg skal
 
G

Guest129216

"kle" heile dyrkerommet med det. Tenkte eg skulle kjøpa eit slikt sjølvutløysande brannslokkingsapparat og. Vil absolutt ikkje brenna ned fjøsn nei.

Kva meinar du med "individuelle scrogar"? Eg skal berre ta i bruk ein hps.
 
G

Guest129216

Tenkte likeså godt eg kunne visa framdriften her etterkvart. Berre fint om nokon har innspel å koma med.Eg har nokso opptatt timeplan for tida, so det kjem nok ikkje til verta ferdig med det fyrste. Planen er å ikkje stressa og bygga når eg får tid.Det treng strengt tatt ikkje verta ferdig før medio april. Eg vil ikkje ta rommet i bruk om eg ikkje føler det er "stealth" nok. Det er til tider litt folk i andre delar av låven.

I dag har eg fått laga veg innover:



Bomsebilete001-9.jpg


Bomsebilete002-8.jpg


Var minus 22 grader i dag, so det var godt med kaffi og nogot attåt no......

Bomsebilete003-8.jpg
 
G

Guest129216

Fekk pakka frå Zenseeds på Laurdag. Sende pengane Mandagen før. 5 dagar er ikkje verst.

1 pakke Diesel Ryder Auto
1 pakke Blue Ryder Auto
2 pakker Leb 30
1 Bonuspakke med 5 frø der det står: Blue hemp seeds. Nokon som veit kva det er?

Bomsebilete-1.jpg


No sitt eg å speidar etter postmann pat. Fekk mail frå frøbanken om at frøene vart sendt dagen etter eg fekk mail frå zenseeds. Pakka burde derfor komma i dag. Hvis ikkje vert det litt noiastemning...
 
G

Guest129216

:dance013:

I dag kom dei heldigvis. No more worries. Eg er so glad so glad

Har desse sortane no:

-Diesel Ryder Auto
-Blue Ryder Auto
-Leb27
-Lalandia Erdpurt Udemix
-Nepal 08
-Purple Thyphoon
-Royal Dane
-Royal Dane x Thyphoon
-Thyphoon 09
-White Russian x Royal Dane
-Oldfarmer Nepal
-UK 08-09
 
A

arcticsun

WOW Bom, så jævlig kult da. Alle de sortene, jeg får vann I munnen.

Blir nok bra med noe asfaltpapp eller hva som helst for å unngå at det lyser ut. Så godt ut med kaffe I kulda forresten :D Så jævlig kalt da sørpå. Det regner hær i nord, tenk det :dunno:

Med individuelle scrogger tenkte jeg på at man monterer et sånn rutenett over hvær plante på et stativ sånn at man kan bøye ned toppene så de ikke blir så høye. Scrog står vel for screen of green tror jeg. Det funker greit med sånne tørkestativ har jeg hørt. Ellers så kan man feste en bit tau eller nylon og i toppen og teipe den fast i potta. Det finnes også sånne små plastbøyler som man bruker for å bøye toppene. Tror de hadde sånne på northgrow.no.

De autosortene begynner å blomstre etter ca 2-3 uker. Du har gjort gode valg tror jeg på sortene, så jeg har kjempetrua på det dær. Blir masse flotte buds på deg i år :yes: :smokeit:
 
Top