What's new

forjævlig

R

Rifman

hei folkens. jeg er en røyker som har holdt på i lengre tid nå, over 15 år. jeg har langt over gjennomsnittlig kjennskap til MJ i alle dets former. jeg har reist rundt og røkt fan så mange forskjellige sorter at jeg har for lenge siden mista oversikten.

jeg var jo i mange år fast kunde hos de lokale såpeselgerne, som mange andre hadde jeg ikke den flaueste anelse om hva ordentlig røyk egentlig var og hvordan den funka. jeg kasta bort hundretusenvis av kroner som jeg gav til den lokale voldelige nessekongemafiaen. derfra forsvant pengene til ymse gerilja grupperinger rundt om i verden, og til utenlandske mafiakonger hær i landet.

jeg vil bare si til politi som overvåker denne siden, til alle som kjøper dritt til 100 kroner grammet, og til alle som har kommet seg ut av denne typen utnyttelsesforhold.

DET MÅ DA FOR FAN VÆRE BEDRE AT JEG DYRKER 5 PLANTER SJØL OG RØYKER DE ENN AT VI SPONSER VOLDELIGE IDIOTER SOM SELGER HELSEFARLIG DRITT MED MILLIONER?!!

når det er sagt så hadde det vært kult om folk hær ikke hadde sånn 3'dje grads noia for snutn. men det er vel ikke så rart når man straffes hardere for å dyrke sjøl enn for å sponse terrorister. jeje, det er nå fest i det høye nord i sommer uansett fan!
 
Top