What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Vaporizer?

Akira_dk3

Member
Da jeg ikke rigtigt vil have mine lunger ødelagt, går jeg lidt med tankerne om en vaporizer?

Kan man ryge skunk i dem?

Da jeg ikke har så mange penge, leder jeg efter en billig men god vaporizer,
der holder lang tid med garanti måske?

Har kigget på den der Volcano men hold da helt op den er dyr.

Mvh Akira

flashog

Member
Hvad med at æde det? Så går det "med garanti" ikke ud over lungerne...
For at svare på dit spørgsmål så kan man godt ryge hvad-som-helst på en vaporizer, og jeg tror du kan finde en guide til hvordan man laver en selv, herinde et sted hvis du er heldig.

DonB

Member
Har lige røget et par balloner på Volcanoen og jeg synes at den gir en rigtig behagelig "skævert" den kan jeg på det varmeste anbefale! Det kan være du kan finde en brugt, jeg mener at jeg så en der ville ha 1800 for hans, og det er da en rigtig fin pris, kan bare ikke lige huske hvem det var?

Akira_dk3

Member
Jeg bryder mig ikke rigtigt om at indtage Cannabis oralt, da jeg meget bedre kan lide Ryge Cannabis + Rusen.

Hvordan er vaporizer rusen i forhold til joint og bong?

Jeg fortrækker at købe ting fra ny af, da man aldrig kan vide hvordan sådan en sag er blevet behandlet :)

DonB

Member
Jeg syntes at en Volcano har næten samme virkning som en joint, men der skal suges et par balloner før du har samme virkning.. Hvis du bor i Ø jylland er du velkommen til at komme forbi og prøve en volcano

Last edited:

Akira_dk3

Member
Jeg syntes at en Volcano har næten samme virkning som en joint, men der skal suges et par balloner før du har samme virkning.. Hvis du bor i Ø jylland er du velkommen til at komme forbi og prøve en volcano

Okey, men bor desværre ikke i Ø jylland :)

Bruger man meget weed i forhold til når man ryger en joint?
Jeg aner ikke noget som helst om sådan en Vaporizer ..

DonB

Member
Bruger man meget weed i forhold til når man ryger en joint?
Jeg aner ikke noget som helst om sådan en Vaporizer ..

Man bruger ikke ret meget i en vaporizer. Jeg pler ca at putte 0,25 i, så det er en ret billig måde at blive stonet på

C

corkushy

V-TOWER VAPORIZER what the hell are you robots saying ROOR bitch < this is not saposed to be offensive im baked just took bong rips from the Tsunami