What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Valmista vai ei?

Puoli 1
picture.php

Puoli 2
picture.php

Puoli 3
picture.php

Super Skunkkeja
picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

Lähikuva äskeisestä

picture.php

Pienin kasvi systeemis #2 -
picture.php

Barneys LSD keskivertofeno
picture.php

Barneys LSD sativa feno
picture.php

Yksi sivuoksa sativa LSD:stä
picture.php

Oksan ylin budi
picture.php

Sama oksa alempaa
picture.php

Vieläki samaa oksaa alas.
picture.php

White Himalayan Haze
picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

Äidit ja seuraavat
picture.php

Ovatko tytöt valmiita???

Pitäskö kaataa vaan Super Skunkit ja vetää muut valon alle ja antaa olla viel viikko?

Mitä SINÄ tekisit?
:wave:

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Tekisin niin, että kaataisin ruskeimman, jos ois pakko saada pudia, mut jos on stäässiä jäljellä, niin antaisin kaikkien olla vielä jonkin aikaa että läskistyis. Tuo yks on aika ruskea, mutta esmes noi barneys lsdeet olikohan sais viel olla ainakin pari-kol viikkoa.. Tosiaan jos lossesta ei oo pulaa, niin turhaa niitä liian aikasin on piuhia. Puoli 1 kaipaa ainakin vielä reilusti aikaa ton kuvan perusteella.

Loossia on kyl ihan O.k. määrä jäljellä ja on mahdollista pitää viel niin että olis ollu 12vko 12/12 valojakso päällä - 5.4..

Mulla on pelkkää vettä tuolla + joku pikku pikku määrä 2-3vko takaisia kukulitkuja, pitääkö tehdä jotain vai annanko olla?

ph n. 6.7, onko hyötyä säätää parin viime viikon tähden tuon kanssa vai antaako tänkin vaan olla?

Kaadoin systeemin #2 Super Skunkit. 12/12 noin 7-7,5vko.

Muut saa olla vielä hetken, katotaan paisuuko yhtään.

Nainen tykkää raa'asta budista ettei jumita niin herkästi.

Tässä kuvia

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

Lähäri ja hius kuvassa

picture.php

Lampun kohdalta alas katsottuna uus layout puutarhalle

picture.php

Ovelta katottuna oikeelle

picture.php

Ovelta katottuna vasemmalle

picture.php

Vasen osa 2

picture.php

Sativa LSD lähäri
picture.php

Toinen oksa sativa LSD:stä
picture.php

MYSTEERISATIVA

picture.php

Mitä mieltä?:wave:

muumimamma

New member
mun makuun ainakin aivan liian raakileita vielä... massaa näyttäisi rupeavan vasta kertymään kukintoihin, joten parin viikon odottelu ei tekisi lainkaan pahaa, ehkä pitempikin.

kikkoman66

Member
Komppaan kaikkia täällä. Antasin olla, kun näyttää vielä suht höttöseltä toi ququ noissa kuvissa. Sativaiset puskat kyl jää vähän ilmaviks muutenki kukinnon puolesta, mut kyl noista viel paljon kiinteemmät/turpeemmat aika varmasti saa.
Uudet litkut pyttyyn vaan!!!:)

Ite seuraan pääasiassa kolmea asiaa kun määritän korjuukypsyyden: 1siemenlafkan ilmottama aika<- osuu nappiin todella usein, 2kukinnon kiinteys ja 3. Oma nenä, joka ehkä on paras indikaattori siitä et millon kannattaa korjata.

koepoltotkaan ei ole pahitteeks, mutta todella usein sitä pystyy oottaan h-hetkeen. Oon huomannu et noita trikomeita ja karvoi ei oo paljoo kannattanu seurailla, kun lajike/feno vaihtelu on niin suurta, et ei se aina sitä sano et vaik ois kuinka trikomien cloudy/amber prossat oikeessa syöksykulmassa ni et se budi ois ihan mega-valmista.

Eksyin taas johkun.... Mut anyway, se on valmista sit ku sä sanot et se on valmista.... eipä siin kai muuta...

Laitoin 500ppm P + K litkut sisään vielä, annan olla 21-25pv, eli vähä päältä 3vko..

Ei kai oo liian tujut?

Olisko pitäny pistää pelkkää vettä?

kalastaja

Member
Eihän nuo liian tujut ole isoille kasveille! Itse sanoisin, että annat nuiden olla 1,5 viikkoa ja sitten vedet tankkiin tai final solutionin tyyppiset.
Hyvää tulloo!:yummy:

kikkoman66

Member
mitä toi 500ppm on jotain 0,7 m/s, mä laitoin tällä kerralla kahen viikon taimikasvatuksen jälkeen 800ppm ~ 1,15 m/s, hyvin tuntuu viihtyvän. Oon kyl ite uus näiden vesien kanssa pelaamisessa, et en osaa antaa neuvoa, että mikä olisi turvallinen yläraja. Oon ollu siinä käsityksessä et saa aika tujut olla ennenkun ottaa damagea, kuhan muistaa vaa sen pH:n säätää kohilleen.

Itse oon korkeimmillaan mennyt jossain 3000ppm lukemissa hampulla ilman sanottavia ongelmia (tai etuja).

Annan usein taimille ekan viikon n. 350ppm

Vege n. 600-800ppm

Kuku;
vko 1-3 n. 1300-1600ppm
vko 3-5 n. 1000-1300ppm
vko 5-7 n. 700-1000ppm
vko 8-9 indy loppuflush, sati n. 700-1000ppm
vko 9-11 n. 500-700ppm
vko 12 - loppuflush