G
Gudi
Olen uusi tääl
Innolla odotan ensi kesää, mites muil?
Innolla odotan ensi kesää, mites muil?
Äläs nyt hötkyile Gudi!..sanoo sulle Spencer:in Budi!
Niin ja terveppätuloa Gudi tänne foorumille ja muistappa se että täällä vallitsee huumorin henki, eikä kiukutella sil viisii kuulu tänne, mitä tuolla suomalaisella hamppuforumilla immeisillä on tapana toisilleen suoda.
Vuosihan vaihtuupi huomenna päivän päätyttyä ja uusi vuosi ja uudet kujeet ulkokasvatuksenkin suhteenkin jo siintää yhden jos toisenkin puutarhurin mielessä. Budi-Setä on huininu perheensä parissa niin, että jopa osa viimekesäisestä sadosta on curettunu pussukoissa, eikä simenten keräämistä ole kerennyt touhuta nimeksikään. Osa pohjatöistä tuli tehtyä lauhan syksyn takia jo ajoissa ja mahdollisia uusia mestoja katsastellaanpi pitkin alkukevättä. Riskillä metsään ajattelin pykätä matalan kasvihuone/-lavan, johon ajattelin suunnitella jonkin sortin passiivisen kastelusysteemin, jotta aikaisetdaamit olis hyvässä valmiudessa jo loppukeväästä/alkukesästä.
No eipäs mennä asioiden edelle ja hötkyillä, joten Oikein rauhallista ja rentoa uuttavuotta 2014 kaikille ja lauhaa kevättä ja kuumaa ja kosteaa pitkää kesää kaikille ja tsemppiä harrastukseen!
T. Budi Spencer & Ilotulite ja Ilohuvite Vastaava Iguaani NImeltään Florence Hill
P.S. Uhratkaa rutosti aikaa kesän suunnitelmille, olkaa ajoissa välineiden ja siementen kanssa ja mestojen kanssa ja laitetaan taas enempi Suomen maaperästä vihreämmäksi, ei ne meille mitään mahda, hah hah haa!
Minä en esikasvattanu viimekesällä ja ne valmistui hyvin silti. Laitoin siemenet ulos kesäkuun alussa mut 3 siementä kuoli kun varmaan oli liian kylmät kelit yöllä niin siinä mä mokasin. Nyt kesä 2014 mä ajattelin tilata 15 feminised autoflower siiduja ja jossain yrittää esikasvatella vähän.