What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Tuxens tale til rock mod rockere og bander

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
godt arrangement på Pusherstreet i lørdags, Red Warsawa var hotte!

her er Tuxens tale:
Tale holdt i Pusher Street. 18.07.2009.07.19. af Klaus Trier Tuxen. Arrangement foran Woodstock mod bandekrigen.

Hver gang jeg bliver bedt om at tale for fri cannabis tænker jeg: åh nej, nu igen. Nu skal jeg igen stå og sige de samme ting, som jeg altid siger og det er: FRI CANNABIS !

Men situationen pt. med den blodige bandekrig kræver jeg igen fyrer mit budskab af.
Nogle indvandrebander og nogle rockere ligger i noget der ligner åben krig. Med bliver i hvert fald brugt de samme metoder: heftig vold, pistoler, håndgranater og diverse andre mordvåben.
For den almindelige ryger og dyrker har der altid været en tredje magt, som har været meget frygtet og det er staten og deres statsautoriserede tæskehold politiet. Dem kender undertegnede i hvert fald mange som er mindst lige så bange for som for de to førstnævnte grupper.
Dem som i virkeligheden har blod på hænderne er staten, for det er deres tåbelige forbud mod cannabis, som er skyld i den nuværende at der er blod i gaderne.
Den nuværende ekstremt voldelige tilstand, skyldes også at staten lavede et overgreb mod Pusher Street, for et par år siden. Her blev en del af handlen spredt ud i resten af byen, og resultatet ser vi alt for tydeligt i dag: Written in Blood.

Men der er kun en løsning på problemet og det er en legalisering.

Nå, men for at bløde lidt op i den spændte atmosfære, det er jo en temmelig alvorlig situation, vil jeg nu prøve at være lidt morsom, jeg håber det er ok med jer ? Men der er kun EN som kan rydde op en gang for alle, og det er The Terminator, Arnold fra Kalifornien Over There i United Bluff. Han har nemlig et ultrastærkt våben, og det er ikke hans store muskler, men det er : FRI CANNABIS ! Spøg til side, han overvejer rimeligt seriøst at frigive urten derovre. Lad os håbe det går samme vej herhjemme, vi har jo en tendens til at følge USA.

Der er dog et lille håb herhjemme, og det er Socialborgmester Mikkel Warming. Han er Københavns Terminator. Han vil gerne lave forsøg med cannabiscafeer i hovedstaden. Et nul til ham.
I alt for mange år er cannabisforhandlerne blevet fremstillet som de rene uhyrer i diverse medier, og rygerne og dyrkerne er heller ikke gået ramt forbi. Men jeg syntes ikke det er sandt. Den engleblide forhandler fra 1968 der boede bag indiske tæpper, vejede klumpen af på guldvægt, og altid bød på prøvechillumer så man væltede, skal man nok lede lidt efter, og dog…

Jeg kender mange søde forhandlere som altid giver en god overvægt. Det syntes jeg i hvert fald er god stil, jeg ved ikke med jer, har i det ikke på samme måde ?
Mit budskab til rygeren er: Bliv ven med din forhandler, så er du altid sikret lidt god ryger.
Men vi kan ikke komme udenom at miljøet omkring cannabis, tit har været præget af en vis råhed, men det ligger jo i sagens natur. Sådan er det sorte marked, og det hvide med for den sags skyld. Den stærkeste overlever og styrer. Men det er langtfra alle der er sådan i miljøet. Der er en masse som sælger fordi de syntes forbudet er for latterligt, og der er jo en masse der efterspørger cannabis så… Cannabisforhandling er et ædelt erhverv, det er da godt at rygerne kan få deres forsyninger.
Men igen, den eneste løsning er fri cannabis. Man kan snakke i uendelighed om det er den ene eller den anden gruppe der dominere markedet. Er det ikke de to nuværende stridende parter, er det en eller anden udenlandsk mafiagruppe eller tilsvarende. Legaliser og lad staten tjene pengene…

Til sidst vil jeg lige fortælle en sjov historie, for jeg prøvede engang at være i branchen i to dage for mange år siden. Det havde jeg ikke nerver til. Den første dag blev jeg opsøgt af en stor fyr der var tre meter, over skulderen, og han sagde: Det er OK du sælger men du holder prisen, ellers… Og jeg troede på ham så jeg holdt prisen. På anden dagen så jeg politiet overalt, selvom natten drømte jeg at de var efter mig. Og så stoppede den karriere… Så derfor kan i jo nok forstå at jeg har respekt for forhandleren. Det gælder selvfølgelig også rygerne og nyderne og hvad der ellers følger. Men tak fordi i hørte på mig og lad os så ryge en fredsfed for at markere at bandekrigen snart skal slutte, og lad os ryge en fed på at der snart vil komme fri cannabis.

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
man kan sige meget om tuxen, men en ting er sikkert. han gør mere for legalisering end de fleste andre, ingen nævnt, ingen glemt!

GDK

High Class Grass
Veteran
True dat! Ville bare gerne se en der var mere som dig fx. Esben i hans sted.

Stay Safe

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
tak, politik er sq ikke lige mig, jeg kan godt få min tid til at gå på mere fornuftig vis. gid nogle ville melde sig under fanerne, tuxen kan nok ikke bære den alene hjem.