What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

TILLYKKE!!!

Z

zomb

Fortjener da sin egen tråd... :greenstars:

:jump: Tillykke til staden med de 40 år, og samtidig tak for fest og farver den kommende uge!
:yay:

:rtfo::smoke out: -cool hvis vi ses! se efter røgen...

:smoweed:

GoeRilla

Active member
Jeg overvejer også at lave nogle folkeaktier.
Jeg har faktisk endnu mere brug for andres penge for jeg har arbejdet og betalt skat i næsten 40 år og skal selv betale for mit hus og andre udgifter.
Alternativt vil jeg gerne vide om nogen kender til et godt hus som jeg kan flytte ind i gratis?
Jeg kunne da også overveje at begynde med at sælge hash for det virker som om at det er det der gør Christiania så attraktivt.

Rilla.

hehe rilla det er synd for dig - men trust me ;) Du er ikke den eneste, burde man vel ikke få ondt i røven over, christiania er hvad det er og sådan har det været nærmest de sidste 30 år. Jeg vil gerne betale div. ting i livet som man skal som Dansker, så længe der findes et dejligt fristed som staden, de betaler mindre - men giver mere hvis du forstår.

420empire

Well-known member
Veteran
Tillykke !! :)

Sikken en mandag, og fredag. Haha var der nogle der så de lumre strippere i går? anyway deler lidt Rillas sympati. Pusherne får de stadens indbyggere til at betale for dem, hvilket er lidt for meget italiener stilo til min smag. Syntes det er pisse ærgeligt at det er. dt staden efterhånden kun kendes på, og ikke for dens mange rekreative formål. Derudover burde de omskrive deres "grundlov" for syntes det virker lige lovligt meget som om at det ikke er alle der kan bo på staden.
Endnu engang tillykke og håber der dukker flere fristeder op i landet '(og verden over). Dog hvor det er for alle, og ikke en hippieelite / rockerelite.

God solskinsdag til alle ;-)

Z

zomb

Personligt skal jeg bruge staden til at handle tjald, intet andet såmænd! Deres noget indspiste love og regler er neder, og har brug for revidering.

Blev selv overfaldet på staden 2000, nær døden, og synes bestemt det er på grænsen til ragnarok når små drenge leger gangstere fordi de flokkes og vælter sig i penge. De var kun 12 om at smadre over 20 flasker i mit hoved!

Håber meget at se alternativer i fremtiden.

Ville være fedt hvis befolkningen kunne hjælpe nitterne med at skabe et alternativ til 'pusherstreet'. fx kunne man lave en ny pusher street for nitterne og simpelthen give alternativer til køberne, så man kan vælge hvem man støtter.- det kræver cuhonas og vil nok gøre dem lidt gale da de vil miste mange penge. -gør man intet, vil de nok ødelægge det ellers fede sociale eksperiment. Kan i huske da bullshit rockeren blev skudt på staden og mærkerne blev forbudt? Kan i huske Cosbys tv interviews? er i enige i at nitterne er fordrevet ud af 'gaden', eller fremstår det bare således???

Staden som socielt eksperiment er uvuderligt og cool, men mener personligt 'måden' er urimelig for resten af samfundet samt at stedet bør lukkes idet 'rotterne' fra 'gaden' er ude af kontrol...

Mht. skat, så er det vel en personlig sag! Jeg har det glimrende med at betale for tingene, deltage i det sociale diktatur 'samfund', betale min skat etc., men man kan vel godt have et 'rigtigt' liv ved siden af. -hvor man fx ikke behøver få ondt i røven over dem der ikke bare er 'nikkedukker' og villige til at gøre honør og rette ind!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Last edited:
Zomb, hvis jeg skal fortsætte de utopiske tanker, så kunne man overveje om ikke det bedste for Christiania ville være en legaliseringen af cannabis, hvor det krævede en tilladelse fra staten for at sælge :)

420empire

Well-known member
Veteran
Ydr. Zomb enig.

Jeg har altid tænkt at månefiskeren og nemoland kunne blive fede coffeshops. :)

jinxx

Member
Ahh månefiskeren. Elskede da man måtte ryge derinde. Plejede altid at tage derind med en af mine venner og spille bordfodbold og pool.

Z

zomb

Good times... Månen er stedet, men det var top najs da man måtte ryge derinde. Tak for varm kakao, hehe- lige i ånden

L

lalandia

Tillykke til dronningen for at holde sig på overførselsinkomst i 40 år uden at møde på jobcenter eller i hjernedøde projekter...Godt gået Daisy

- in peace

Latest posts

Latest posts