What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Tidlig høst pga spindmider!! :(

LaWeed

New member
Hey der! jeg er igang med at høste og der er masser af spindmider desværre og spind på mine buds!!:( nogen der har et hurtig råd til hvad jeg gør, når jeg skal ha dem tøret?? dør de mider når planten er tør, eller bliver de bare ved med at ligge æg!? er ved at blive sindsyg, føler de er over alt!!

DK2670_01

Member
Denne insektsæbe er god mod spindemider, bare ikke så god til bloom perioden, men hvis du sprøjter bagefter så er der ingen æg :) og ellers så får de bare en gang i veg der sker ikke noget ;)

Det er forsent til rovmider nu, men ellers så sæt nogle rovmider ud når de går i bloom næste gang så æder de alle spindemiderne og bagefter sig selv :D

Ludo

Member
i en fryser et par timer.......natten over....og så til tørre. Det burde gør kål på dem...!! Husk at ryste dem grundigt efter de er tøet op,inden de blir hængt til tørre.....bare for atfå så mange 'lig' af som muligt...!!
Ked af at høre det er gået i spind for dig, men du er ikke den eneste der bøvler med de små svin.....har selv købt rovmider de er ok til at undgå at måtte høste for tidligt.....men er angrebet for massivt erder ikke ret meget andet at gøre end det du gør:ying:

Latest posts

Latest posts