What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Threadit

Marakatti

New member
En teistä tiedä, mutta tälleen uutena icmagin suomi-osiota lukeneena mulle tulee noista threadeista mieleen aika sotkuinen olo ?

Mun mielestä täällä pitäs olla enemmän pääotsikoita, minkä sisälle vois laittaa niihin koskevia threadeja, esim. "Kasvatuspäiväkirjat" minkä sisälle jokanen saa oman kasvatusthreadinsa tehtyä, itsellä toi englanti on sen verra hakusessa että en sellasta pysty pyytämään...

Ja nyt joku varmaan sanoo, että mene Hamppufoorumille, mutta itse ainakin tänne ennemmin postailen päiväkirjat yms. kuin sinne.

Täällä noi kaikki on vaan niinku samassa "kasassa"

-Marakatti

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Morjensta. Voin kyllä välittää adminille terveiset, mutta en usko että alkavat erillisiä osioita enää näille alafoorumeille laittamaan. Vaan mistäpä tuota tietää. Siihen asti, näillä mennään :)

P0tChef

Member
Eiks tota sisäkasvatuskauden projektit threadii vois siirtää tänne suomipuolelle tuolta nordic countries alaotsakkeen alta? Jengi ei jaksa mitää päyvyrei näköjää pystyttää, ni tuolta ne kuvat ei hukkuis nii helposti ja vois selkeemmi seurailla miten hommat etenee.