What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Stealth Mini Grows :)))

G

Guest

Tak jest wlasnie. Tak dla wszystkich ktorzy kochają trawke, ale nie lubią jej kupowac, i co najwazniejsze pokazywac ją innym gdy rośnie. Kochacie słodkie śmierdzące tajemnice to zapraszam na thread'a. Wszyscy i Ci mali i Ci wielcy hodowcy są mile widziani. Podzielmy sie wiedzą i indoor grows. Tak wiec jak ja to widzialem przed konstrukcją przykro mi ze taka bida ale nie mam aparatu hehe , to narazie tak :

To wlasnie moj caly projekt, najdluzej trwalo projektowanie, poprawianie, no i na koncu zdobywanie częscie. Jak wiecie zdobyc cos w naszym kraju do hodowli to jest paranoja, ale sie udalo. Najdluzej i najciezej bylo z HPSem. Ale jest!! nareszcie. :joint: :yummy:

Moze to wyglądac dobrze ale wierzcie mi jestem początkującym indoor growerem a tym bardziej box growerem. Jak wiemy hodowla stealth jest jeszcze bardziej wymagająca od normalnego grow w "scianach". Pozbywanie się smrodku konpii, hałasu wentylatorów, light leaksów, brzęku pompek i balastu do lampy to cała masa problemów, z którymi 21st century stealth grower musi sobie poradzic. Mysle ze mi sie udalo. JEdynie light leaks mi zostaly a o systemie hydro narazie moge tylko pomarzyc, takze spoko.

Obecnie hoduje tam POK Kush x Product 19 Freebie od Nirvany z SD. Hollands Hope jak wiecie wywalilem na dwor a te całe Freebie dalem IN. No i tak mam całą masę problemow z nimi. Po 1 schną po drugie słabo rosną a po trzecie chyba HC [ i tu zwracam honor sorry HC ] mial rację ze alu foil to lipa, bo chyba robi sie tam piekarnik a nie grow box. Rosliny mają jakby brak chlorofilu. Nie są soczyscie zielone. Pomijam ze są male bo to jednak cross z Hindu Kush a wiec Indika, ale mimo tego wcale nie mają duzych lisci i nie krzaczą sie :( !!