What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

SSSDH, grapefruit, Powerhouse og White mustang ude i DK?

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Hvis du tvinger dem i blomst kan det godt lade sig gøre...men jeg tvivler på at de bliver helt færdig uden.

icetoker

SpaDeKo

Member
Du kan køre dem til frosten begynder / regn - og andre muligheder for mugdannelse, og så smide dem indenfor. Enten i telt/skab eller i vinduet. Begge kræver dog du ikke har en 3 meter høj plante:S

dragongrower

Active member
hmm okay, det var jo nok hvad jeg havde regnet med.. :S
Mon det ville være muligt at lave hash/olie af det i stedet?? Altså om det ville blive godt?

mvh

Quiet_Riot

Active member
Veteran
Kommer jo an på om de overhovedt når ordentligt i blomst, men du burde nok kunne få lidt på Grapefruit og Powerhouse, måske også WM. SSSDH blomstrer i ca 12 uger, så den må du nok sætte igang indendøres, hvis den skal give en del, men er ikke sikker (; Hvis den fx går igang i sep/slut sep. så er den først færdig i nov/dec. Den har til dels åben bud-struktur, så det er da muligt at den kan give en god del og stå længere uden at mugne, hvis du ligeledes giver en masse opmærksomhed og kærlighed tilbage.

Mht hashen så kunne den sagtens blive fin, måske meget "heady" så det pumper lidt i hovedet, men det ik til at sige, du må prøve dig frem. Det er i hvert fald klasse-gener, så kvaliteten kan blive rigtig god.

Ludo

Member
jo du kan sagtens lave hash af en plante der ikke er modnet helt. Hashen vil nok bare blive lidt trippy.....ikke en dårlig ting vil jeg da mene......så go for it!!!!! :ying:go hash karma herfra

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
grapefruit og white mustang har en god chance, især i drivhus. visse gødnings programmer giver hurtigere og kortere blomstring indendøre, måske det kunne tænkes at være tilfældet ude også. sssdh er udelukket, men du kan da lave et monster og blomstre inde! samme med powerhouse(dc x c99)

sssdh x arne og sssdh\arne x amnesia haze\arne bliver færdige ude de fleste år

DK2670_01

Member
hhmm hvad ske der lige med den der SSSDH .... den har nu stået i bloom under en 600w i 3 uger og den er ikke engang begyndt at lave hvide hår enu ???

SpaDeKo

Member
Lad dem tørre ud, og giv dem så meget vand så de "burde" kunne klare det en uge.
INGEN gødning under skift til blomst, da nogle sorter suger mere næring til sig.

<-- Har jeg gjort flere gange, når mine ikke vil i blomst ;)

L

Lotofcanalove

Hvis man har en autoflower han, kan man befrugte sin exotiske strain (indoor), og benytte frøene udendørs året efter, med forøget succes.

Chronictron

Member
men hvor kan man lave udendørs i DK uden folk kommer og finder ens mar??? har overvejet at sætte ting ud i sverige men der kan man jo ik se til dem så tit!

doktoren

Active member
men hvor kan man lave udendørs i DK uden folk kommer og finder ens mar??? har overvejet at sætte ting ud i sverige men der kan man jo ik se til dem så tit!

Et dumt spørgsmål fortjener et dumt svar.
Du smider 50000 ltr jord ud på Rådhuspladsen, og planter 2000 planter.

Doksteren

hehe, ja den er vidst ikke så svær? find et sted hvor du 'formoder' ingen kommer og plant dem der? .. gå nogle lange ture ligesom alle os andre

dragongrower

Active member
ja de klarede det ikke ude, men de kom ind i stedet.

desværre kun under 1 400w hps, men det jo bedre end ingenting..

IMG_1879.jpg

IMG_1880.jpg

IMG_1878.jpg

IMG_1877.jpg

IMG_1876.jpg

IMG_1874.jpg

IMG_1872.jpg

Og hjemmelavet kulfilter:
IMG_1873.jpg

mvh

Latest posts

Latest posts