What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

SS x Snowdog

Smeden

Active member
Hejsa

Saa blev det endelig min tur til at dyrke lidt af det groonne igen. (beklager lige paa forhaand, jeg mangler ae, oe og aa paa denne pc).

36 stk SS x Snowdog #8 froo blev sat til spiring d. 17 aug og alle 36 var med fin kimrod efter 2 doogn.

Frooene stammer fra et kryds med SSxSnowdog #8 mor og far, saa det maa vaere F2 froo jeg har lavet?
Der stod egentligt Mosca paa posen, men han afviser at de kommer fra ham, saa deres historie er pt. lidt ukendt. Frooene har jeg faaet af Esbe og jeg har yderligere 40-50 stk, som jeg regner med at skaenke til seedbay / icmag en af dagene. Jeg skal bare lige finde ud af hvordan med poser og forsendelse. Og se om jeg kan finde ud af hvor de stammer fra :)

Naa, men her er de saa.
picture.php

Nogle af planterne ser desvaerre gule ud paa nogle af billederne, hvilket ikke er tilfaeldet.
picture.php

Idag er det 3 uger siden frooene blev sat til spiring. De var under 125w cfl og 6x6x6cm plast potter til de havde 2 bladsaet og nu staar de saa i hjemmelavede potter a ca. 2.5 liter lavet af myggenet og placeret paa et net med 250w mh. Ideen er at rootprune dem, saa jeg forhaabentligt har et rigtigt sundt rodnet inden de skal i blomst.

Hygge

Ludo

Member
Hej Smeden.....kan kun tilslutte mig GDK's første udsagn.......fedt at du er tilbage...!!!

Jeg er helt vild med de potter......evt en lille vejledning til fabrikation af disse....????

Go karma til dig og de små!!!!!:ying:

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
smukt gamle ven, fedt at se dig igen! hmm, det med snowdog#8 jeg kender er den engelske cut som jeg krydsede med amnesia\arne

ser frem!!

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Det varmer mit gamle hjerte at se en post efter smeden.... alt for langt siden ven men jeg er død sikker på at du ik har glemt noget ned i kinøjser land. Glæder mig vildt meget at se hvad der sker...... har du det samme set up?? håber du kigger forbi en smutter efter arbejde snart!!!!

peace and all my best grow karma

icetoker

Smeden

Active member
Hej igen.

Takker jer alle, det er sg' dejligt at vaere tilbage igen.

- GDK, det skal vi lige hoore esbe om, men det tror jeg. Ved han har leget med Sensi Star tidligere.

- Ludo, de er lavet meget simpelt ud af myggenet i plastik som jeg har koobt i det lokale byggemarked (Roslev) og mener det koster 50 kr per 1 m a 120 cm bredde. Saa haar jeg skaaret dem ud efter en skabelon, clipset dem sammen som et roor og clipset en bund i med 2 flapper hvor clipsne sidder i. (Clipset med en clipse maskine til papir)

Ser ret lovende ud. Der er ret mange roodder allerede paa dag 7 efter ompotningen. (billedet er taget igaar)

picture.php

Skal dog lige advare om at lave dem saa hooje som jeg har gjort nu. De er svaere at holde fugtige i bunden, med det resultat at der kun er kommet roodder ud af siderne til nu. Saa naeste gang laver jeg dem nok lige 30-40% kortere.

- Paddi, hehe, jeg har saadan glaedet mig til at skulle igang igen. Det er skoont!!

- esbe, jeg kan jo takke dig for boonnerne i foorste omgang - tak igen, planterne ser rigtig fine ud. Mht. frooene, saa stod der ssxsnowdog#8 paa posen, saa det burde jo ikke at vaere amnesia/arne? selvom det da absolut ikke vil goore noget :)

- ICETOKER, du kan tro jeg gerne vil komme forbi jer snarest. Saa laenge siden sidst... Jeg ringer lige en af dagene.

God weekend til jer alle

L

lalandia

Cool thing...Så er dr show igen. Velkommen tilbage

Grow in peace

Kroggi

Member
Ser satme i orden ud Smeden.
Godt at se du er startet på loftet igen :D

Sabe kontaker dig nok også snarest for lige at høre dig om noget...
Men vi skal da have nogle flere updates hva ? :D

Smeden

Active member
Mojn...

Kroggi - yes sirs, har snakket med ham og dig den anden dag :) det blir vildt godt!
Jeg har lige et kamera issue jeg skal have loost, da min N8 mobil gik dood da jeg forsoogte at flashe dansk software paa den. Maa lige have skaffet mig et andet kamera snarest, eller have dr toker paa besoog med hans Kanon. :)

Selfcatering - tak. Det er nice at vaere tilbage og super nice at planterne er blevet store.

Tror jeg er paa 27 positive hunner og pt. ingen 100% hanner, saa det ser ud til at der maaske bliver 80-90% hunner som i foorste run. Det er jo en dejlig ting... Jeg har lige slukket lampen for at give dem 24 timers darkness foor jeg starter 12/12.

God weekend