What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Spottens Grow Tråd

Status
Not open for further replies.

Spotten

Member
Heeey alle DCF'ere og ICmag'ere! :dance013:

Så endte jeg herinde! :laughing:

Dette vil fremover være min "grow-tråd".

Der vil komme billeder herinde fremover.

Hilsen den tidligere kendte Spotten også kendt som Mr_GreenThumb på det seneste!

Last edited:

Spotten

Member
slet det hele..
Han er jo godt og grundig tosset..

Hmm, troede sgu tråden var slettet herinde.

Det er ikke tilfældet kan jeg næsten regne ud eftersom du lige har svaret.

Hvordan finder man sine egne oprettede tråde på denne site?

Jeg troede de lå placeret i "My IC" under "Profile".

Last edited:

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
vi gider ikke læse mere om thc og mudder kastning spotten. lav nu bare din grotråd omhandlende dyrkning af cannabis og intet andet, TAK!

vær sød at fjerne alt det personlige i din første post. icm er ikke et thc hade forum

Last edited:

Spotten

Member
vi gider ikke læse mere om thc og mudder kastning spotten. lav nu bare din grotråd omhandlende dyrkning af cannabis og intet andt, TAK!

vær sød at fjerne alt det personlige i din første post. icm er ikke et thc hade forum

Nej det har jeg forstået, troede som sagt tråden var slettet..

Så er det væk, håber det er ok nu som det er? Altså min nye grow-tråd?

Ellers så modificere jeg den gerne om, som nævnt i TOU tråden, er jeg ikke ude på at lave ballade herinde.

Venligst Spotten.

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
meget bedre, så dog gerne at du helt undlod at omtale dcf og koncentrerede dig om dine planter i stedet. et par gode pics er vel heller ikke af vejen!

Spotten

Member
meget bedre, så dog gerne at du helt undlod at omtale dcf og koncentrerede dig om dine planter i stedet. et par gode pics er vel heller ikke af vejen!

Jamen så tilpasser jeg den bare, intet problem.

Er det acceptabelt som det er nu?

Jeg er ikke så skide skrap til engelsk, så håber en venlig sjæl vil oversætte den til dansk for mig! :thank you: Altså denne TOU.

P.s jeg er i gang med at fikse nogle billeder, tager lidt tid så håber folk er tålmodige!
pipe.gif

Last edited:

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
det bare dæjli, så glæder jeg mig bare til at se dit arbejde! paddi har oversat noget af tou

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Hej Spotten

Velkommen til ICMag

Noget af TOU er oversat og forklaret i denne tråd: https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=187513
Har du yderligere spørgsmål til TOU kan du stille dem i tråden.

Som du har opdaget, har mange herinde lagt DCF bag sig, så vi gider egentlig ikke en diskussion af dette emne.
Vi vil hellere koncentrere os om det der har fået os til at blive medlemmer her: Cannabis og cannabisrelaterede emner.
Selvfølgelig har vi også plads til lidt of topic....så længe vi behandler hinanden og andre anstændigt og med respekt.

Jeg rydder lige lidt op i dine hidtidige indlæg, sletter måske lidt. Så du er klar til en helt ny og lækker grow-tråd

Vis hvad du kan, lær fra dig, sug til dig.... så skal vi nok få mange hyggelige timer sammen :)

Held og grolykke

P :smoke:

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Latest posts