What's new

Spørgsmål til udegrow

Hey folkens

En kammerat og jeg skal til at starte et grow i et drivhus. Vi har jo fået en lidt sen start på sæsonen, så jeg ville høre, hvilken måned ca, skifter cannabis i dk fra vækstfasen til blomstringsfasen ?

på forhånd tak

L

lalandia

Semiauto planter vil gå i blomst før og nogle dansk dyrket vil være færdige allerede i slut august start september...Men lyset rammer 12/12 i september

Grow in peace

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Ja, som lala skriver - det er meget afhængig af hvilke strains i vælger.

Dyrker I i potter/spande har I gode muligheder for at tvinge dem i blomst,
ved at mørklægge dem i 12 timer.

På den måde kan der dyrkes spændende sorter i danske baghaver og drivhyse :cool:

P

420empire

Well-known member
Veteran
Kan man stadig spire nogle frø nu her, og sætte dem ud fx. 1 juli, og stadig få et godt afkast?

Quiet_Riot

Active member
Veteran
kommer an på så meget. gener, solen osv. LR2 og div hurtige autos burde kunne klare den. Hurtigblomstrende hashplanter og Durban hybridr kan måske også nå det. Nok ikke med flere 100g, men lidt udbytte er vel muligt.

S

SelfCatering

Alle af vil kunne nå det samt de fleste " danske" sorter,sidstnævnte bliver bare knap så meget som den kunne havde blevet

S

SelfCatering

Empire tviler på afkastet bliver godt men der skal nok komme noget du kunne eventuelt så x antal flere end du først ville. Jeg selv har lige sat buchu x golden cindy, nhu og danish duck til spirring, jeg blomstre færdig inde hvis det sku knibe ;-)

S

SelfCatering

Ja, som lala skriver - det er meget afhængig af hvilke strains i vælger.

Dyrker I i potter/spande har I gode muligheder for at tvinge dem i blomst,
ved at mørklægge dem i 12 timer.

På den måde kan der dyrkes spændende sorter i danske baghaver og drivhyse :cool:

P

Obs på 12 timer, her menes 12 timer over flere dage jeg selv mørk ligger dem i mindst 24 timer før jeg køre tolv tolv.