What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Spørgsmål til ishash/bublehash metoden

dragongrower

Active member
Hey.
Jeg skal til at lave noget hash ved hjælp af en Ice-o-later...
Det jeg vil spørge om, er om skunken skal hakkes i så små stykker som muligt, inden man putter det i vandet?

Jeg har nemlig prøvet at lave det en gang før, men der var der stadig en del krystaller tilbage på plante-materialet. Men det har måske været fordi jeg ikke har hakket det i små nok stykker??

mvh

Mr Squizy

Active member
Ellers så bare gi' plante-materialet mange mange flere tæsk nede i vandet med isterningerne... Og kør gerne flere omgange på samme omgang plante-materiale :-D

Til aller sidst, så tør alt materialet helt knas tørt og så træk en luxuriøs omgang nol med gas på det... Man får altid en go' klat ud af det, da man ikke kan tvinge alle krystallerne af i Vandhash processen !!

skrumpen

Member
Vær hård ved det når det ligger i slush opløsningen, og som squizy skriver træk gas nol efter du har vasket på det ;) kommer jo selvfølgelig an på hvor godt det du trækker på er, er ikke nogen grund til at trække en skod nol :)

Mr Squizy

Active member
´Præcis, skod nol er ikke værd at ryge... Hvis det bare er blade og andet affald du bruger, så er der ingen grund til at lade gassen trække mere ud end thc'en.. Det vil sige at når du fylder gassen ned til materialerne så skal det kun lige ned og vende og ikke trække !!
Måske 10-20 sekunder og så ud med det.. Ellers får man bare en sort masse der ikke smager særlig godt !

Kørte 4 omgange på det sidste Ice jeg lavede og lige meget hvad så kan man bare ikke banke alle krystallerne af !