What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Silver Haze og C99

Nevi

Active member
Jeg har holdt en lang pause,og bl.a været i Thailand,men er nu hjemme igen,og så er jeg jo nødt til at have nogen piger i teltet.:)
Jeg har virklig savnet dem.
Jeg fik fat i nogle fem.Silver Haze fra Sensi,og de ser godt nok spændende ud.C99 er fra min gamle kilde der heldigvis ikke er tørret ud endnu.
De første er SH,de har været i blomst lidt over 3 uger.Dem har jeg 4 af.Så kommer C99erne,også lidt over 3 uger i blomst.Dem er der 3 af.
Jeg har i denne runde prøvet at bruge så lidt gødning som muligt.De første 4 uger i vegge kørte jeg med en EC på 1.2 ca.Nu i blomst er den på 1.5.Vi får se hvor meget inflydelse det evt har.

Nevi

Active member
Hej Lalandia og GDK...
Hyggeligt i kigger forbi.Nu håber jeg bare det bliver LIDT koldere i vejret.Jeg er nødt til at bruge is i mit rez i øjeblikket på grund af varmen.:hotbounce
Men jeg tror der er mange der har problemer i øjeblikket.
Jeg vender tilbage med nogle flere pix når planterne modner lidt mere.
Ha en fed Søndag venner.

kunne virkeligt godt tænke mig at prøve den ud snart, stadig den bedste type røg der virker sygt på mig :) super silver haze er jo altid en vinder! .. ser godt ud, glæder mig til vi når mod enden .. Nogle der kender link til original frø fra SSH?

Nevi

Active member
Det er ikke Super Silver Haze,det er Sensis Silver Haze,og jeg er selv ret spændt på dem.Resten er som sagt C99 og jeg tror der bliver nogle store skud på dennegang,de mangler alligevel 14-20 dage.Jeg tror er ved at få drejet mit hydro ind.De første er C99,og resten er Silver Haze.SH erne skal nok have 85 dage.De blev alle sat i blomst d.14 sidste måned.

Ludo

Member
Hey Nevi......fedt at se dig med en ny tråd igen!!!! Smukke damer du har dig der......!!!! Mums de ser frosty ud:dancer: håber de holder varmen ud.....nu er der ik så varmt længere....men så er det skide fugtigt.....hmmmm hehehe
Men go karma din vej Nevi.....:ying:

Nevi

Active member
Hejsa Ludo,Lalandia og Weed wizard,det var pænt af jer at kigge indenfor.Jeg har skåret mine C99 er ned.De har fået præcis 50 dage,jeg kunne simpelthen ikke vente længere.De sidste 5 dage har jeg haft en blæser til at stå og blæse på dem,fordi C99 har sådan nogle tætte skud,der kan gå bud råd i lynhurtigt,men alt er gået på bedste måde.Det er også første gang jeg har set C99 give så meget som dennegang,jeg må have været heldig med frøene.:dance013:
Det var næsten umuligt at få et godt billede af dem,fordi de var all over the place.:) Men jeg er okay tilfreds.
Den sidste plante er samme C99 som de 2 andre,men den er ej trimmet eller LST overhovedet.Der er ret stor forskel på udbyttet.

DK2670_01

Member
Det er en god høst du får dig der :D
Men hvad syntes du så,, er det de trimmede eller utrimede der giver mest ??

jeg syntes det giver næsten det samme, MEN der er klart meget småkravl på de utrimede, men mange bække små .... ;)

Ludo

Member
min erfaring siger mig det giver mest 1.grad's weed at trimme dem....alt det småfnuller kommer alligevel i vaskemaskinen hos mig, så jeg fortrækker damerne med barberede ben:dancer:

Nevi

Active member
Jeg foretræker også barberede ben.:D
Nu kan det ikke ses særlig godt på billederne,men jeg havde faktisk taget alle de underste grene.Jeg hader også popcorn buds.:)
De var nu rimeligt lette at trimme.
Nu kommer jeg til det mest spændende, Silver Haze.De mangler omkring en måned,og pakker lidt på hver dag.Man kan allerede se det bliver guf,men jeg skal nok oploade nogen pix .
Jeg lyn tørrede et lille skud af C99,og jeg er skæv som en krage..lol!

Nevi

Active member
Silver Haze

Silver Haze

Så er der det mest spændende tilbage.De skal nok have 30-40 dage endnu.Sensis Silver Haze.
Tak skal du have LegalizeDK.:tiphat:

Nevi

Active member
Hejsa Paddi,rart at se dig her.Det skal jeg nok,jeg tror der kommer nogle flotte pix ud af de SH lidt senere.
Hygge.:)

Latest posts

Latest posts