What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Sensi Northern Light#5/haze,AK47 og Cinderella 99

Nevi

Active member
Jeg har startet nogen ret spændende frø,nemlig Sensis Northern Light#5/haze.Sidste gang jeg havde den strain,var det noget af det bedste skunk jeg har haft,så jeg håber der er et par gode phenos.Det dem der står lidt højere end de andre,da de blev started nogen dage senere.De andre blev staret den 14 Nov.
Jeg har startet 5,derudover er der 2 AK 47 fra Serious,og 6 Cinderella 99.
Jeg tror det bliver spændende. :jump:

Trolden

Member
helt sikkert, den Northern Light#5/haze har jeg prøvet fra nirvana! og sensi´s gener er sikkert bedre he he
den giver en god røg men er også en "advansed" strain... den er jeg spændt på :jump:

GDK

High Class Grass
Veteran
Lækkert lineup min ven...hvornår er den NL5Haze fra?

Stay Safe

Nevi

Active member
Tak..

Tak..

Tak skal i have.Jeg glæder migselv som et lille barn.
I øjebliket står de i stuen i mit lille vegge hjørne under PLL rør.Det varer ikke længe før jeg kan sætte dem uder en MH inde i teltet.

Fatcat-> Ja de er ikke dårlige.Jeg sender dig en PM når de bliver lidt større.
:rasta:

GDK->
Det er helt nye Sensi frø.De sidste jeg havde af den strain,var i 90 erne.Der var det virklig godt.Men jeg tror det er samme gener,det håber jeg ihvertfald.

Hygge.. :violin:

Nevi

Active member
Hi Toker..

Rart at se dig igen.Ja det er nogen spændende frø,de har allerede fået en måneds vegge,jeg vil tro jeg giver dem 2,men nu får vi se.Den Northern Light#5/haze strækker sig vidst en del. :violin:

Nevi

Active member
Jeg ville lige vise nogen flotte Cinderella 99 og Northern Light#5/haze.De er en måned i blomst imorgen.
Jeg syntes det er åbenbart hvad der er hvad.:smile:

doktoren

Active member
Det ser mighty fine ud Nevi, den C99, hvordan lugter den?
Har selv været på jagt efter pineapplephenoen i et stykke tid...

Dok

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Ser rigtig godt ud der nevi. De er rigtig frosty for kun 1 måned.....du har jo vel ikke drysset dem med noget nevi? heheheheheh

Mmmm gad selv godt få fat i det berømte Ananas C99......mums!!

peace
tom

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
jammi, ser dælme godt ud! håber på mange flere pix. håber også du har dem som mødre!

jeg har c99(pineapple)\deep chunk x b3n7erdpurt\royal dane til interesserede udegrowers. modren har meget dc og meget pineapple samtidigt og den modnede faktisk fint op i mit drivhus

Last edited:

Nevi

Active member
Hej hej..
Tak for kommentarer.
Ja de ser rimelige ud.Jeg bliver forbløffet hver gang fordi det går så stærkt med C99 ne.De er 1 mdr.idag.
Heldigvids har jeg nok frø.
Northern Light/hazerne går lidt mere astadigt,men dem er jeg ret spændt på.
Doktor->
De har en meget sød frugtagtig lugt,med den der lækre lakrids guf ndenunder.Jeg har også nogen forskellige fenos frø af C99,og der er annassen ihvertfald.
Jeg er overasket over der ikke har været flere der råkastede sig over C99.Efter min mening er det en fed strain,netop fordi den er helt moden efter 55 dage,og har en tydelig Sativa elektrisk virkning.Men når jeg tænker over det,det er der godt nok nogen der ikke bryder sig så meget om.Jeg elsker de der fnise ture man får.:fsu:

Olds.->Yep det er Topskuds.Hvis der er flere frø skulle du købe før de forsvinder,jeg vil selv prøve at se om jeg kan få flere selvom jeg har nok lige nu.Vi er iøvrigt ved at vegge BG,dem er jeg spændt på.:woohoo:

Hygge til alle.

Last edited:

oldsmoker

Active member
Olds.->Yep det er Topskuds.Hvis der er flere frø skulle du købe før de forsvinder,jeg vil selv prøve at se om jeg kan få flere selvom jeg har nok lige nu.Vi er iøvrigt ved at vegge BG,dem er jeg spændt på.:woohoo:

already got some hamstered mate, good luck with the BG :joint:

Nevi

Active member
Klogt træk. Men det er skam mig der takker OS.:woohoo:

Jeg ville lige vise hvordan Cindyerne har det,her på 36 dag i blomst.De er som sædvanlig soaked i harpiks allerede nu.
Jeg skal nok komme med en opdatering af Northern Light#5/haze når de modner lidt.

Last edited:

Deus

Member
satme et smukt syn det der :p Var lidt usikker på om cindy'erne var en high yield eller hvordan... Men ser da ud til du får nogle rimelige buds ud af det ;)

Nevi

Active member
Tak skal du have Deus,ja de ser rimelige ud.Jeg har aldrig syntes C99 var den store yielder,men der er en enorm forskel på om man LST eller ej.Ellers bliver det kun en stor kola og nogle mindre under buds.På den anden måde er det ligesom om den eksploder,så det bliver gjort på samtlige C99 her i fremtiden.
Jeg fatter simpelthen ikke at der ikke er flere der syntes den plante er guf.:abduct:

mg0772large.jpg

mg0771large.jpg

mg0769large.jpg

Latest posts

Latest posts