What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

SCROG net, hvor kan man købe det?

Dicomaco

Member
Hej fellow Danes ;)

Jeg skal til at eksperimentere med SCROG, men kan simpelthen ikke finde det net jeg skal bruge, kan kun finde sådan noget ovalt skævt pis som har alt for små huller. Sådan noget hønsenet.

Jeg skal sætte mine damer i blomst meget snart, så ville sætte pris på hvis i kunne give mig et tip til et sted hvor de har noget firkantet net af en art. Gerne med relativt store huller, 10 cm f.eks.

Nogle der kan give et tip?

:thank you:

Måske du kunne finde noget der passer dig i hegnsafdelingen i et eller andet byggemarked?
Jeg købte noget der passer på din beskrivelse i Bauhaus i sommers i hvert fald.

Last edited:

Spotten

Member
Hej fellow Danes ;)

Jeg skal til at eksperimentere med SCROG, men kan simpelthen ikke finde det net jeg skal bruge, kan kun finde sådan noget ovalt skævt pis som har alt for små huller. Sådan noget hønsenet.

Jeg skal sætte mine damer i blomst meget snart, så ville sætte pris på hvis i kunne give mig et tip til et sted hvor de har noget firkantet net af en art. Gerne med relativt store huller, 10 cm f.eks.

Nogle der kan give et tip?

:thank you:

Hellow! :)

De fleste gro-shops har da sådanne du omtaler så vidt jeg har set?

Vi må desværre ikke linke til forhandlere herinde, så der er ikke andet for end at søge videre, for jeg ved det findes! :)

Xhashish

Well-known member
Veteran
Giv et søg på google efter Yield Shelf , det fungerer vist udemærket ... dog lavet til telt ..

Ludo

Member
Måske du kunne finde noget der passer dig i hegnsafdelingen i et eller andet byggemarked?
Jeg købte noget der passer på din beskrivelse i Bauhaus i sommers i hvert fald.

Yup i 10x10cm og 5x5cm i både galvaniseret, sort og grøn.........

Jeg var ved min søster, og nassede 3 fine stive 'net i 1x1m 5x5cm.....det havde været hylder engang.....div kontor artikler bruger disse net.......fantasien sætter grænser....!!! med hensyn til fastgøring er stærke strips i hjørnerne af nettet og skruekrog i muren lige sagen/eller strip rundt om teltstolpen, så er den justerbar.........god jagt.....:wave:

ps: og go weedend....

frenzybud

Member
Silvan... Stift metalnet med grøn plast overtræk, 119kr for 1x10m (det fåes med 5, 7,5 eller 10 cm huller)

Det kan varmt ambefales da det er så nemt at arbejde med, fungerer også rigtig godt til lodrette grows.. :)

Jeg har en masse små stive hylder i grøn metal fra et plast drivhus jeg brugte engang så funker dte ikke med de første må sige til

Latest posts

Latest posts