What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Säpähdys!

G

Guest

Joo eli täytyy selittää teille kaikille ihan på Finska!
Olin tosiaan väärässä paikassa väärään aikaan entisen tutun luona joka oli sit sekaantunut pahemman kerran kovimpiin juttuihin. Kerettiin tunti kaks olla siellä kunnes 6 kyttää pamahti ovesta sisään ja siitähän riemu ratkesi. Kämpiltä löytyi Törkeän H:n verran 3x Tuffia (en puhu tuff gongista vaa siitä itestään). Mä & toinen kaveri päästiin heti vapaaks kun mitään ei löytynyt, mutta minut pidätettiin SU ja avaimet himaan otettiin, siellähän oli vegessä muutama chronicci + reijo's speciaalia sekä 2 äärimmäisen kaunista ja lumista Sensi Staria 5 päivää vaille sadonkorjuuta. Kelasin siin ku olin vapaana muutaman päivän et oisin tehnyt ennenaikasen sadonkorjuun mut päätin riskeerata ja antaa ajaa huuhtelun loppuun, jos vaikka kaveri ois tunnustanu ja lopettanut hulinan heti siihen paikkaan. No kävi miten kävi, turha tässä enää on jälkiviisastella, pieni 125w esli setuppi @ multa biobloomin ja biogrown kera on jo rakennettu, ja LR siemenet on jo itämässä (ei mun kämpillä, eikä tietokone ole siellä). Kuha saadaan aluks jotain polttoa ja siitä sitten lähetään nousemaan. Ois amd tosi hieno jos tänne etelään voi jokusen hassun Chronicin piston lähettää et voisin sen mun microgardeniin heittää suoraan kugitukseen ryydereitten sekaan. Kyllä asiat tästä järjestyy ja uudestaan lähtee..
Kiitoksia kaikille tosi paljon kannustuksista ja hyvistä kommenteista. Tuntuu ettei omaa tukiverkostoa oikein ole kun kaikki on jatkuvasti kemikaaleissa tai jollain tavalla sekaantunut niihin (paraskin puhumaan senkin tekopyhä paska). On se jännä juttu miten haitallista ja perseestä tää internetti on. ... peace out ..
Kiitos tosiaan teille ( u know who ! )

Last edited:

2Luvers

New member
Tervehdys!

Tervehdys!

Tulen aina surulliseksi, kun luen näitä postauksia missä ihmiset kertovat jääneensä kiinni.

Olen todella pahoillani puolestasi, koska jäin itse kiinni tässä muutamia kuukausia sitten. Laitteiden menetys on varmasti suurin suru sen lisäksi, että sinulta vietiin kukkivia kasveja.

Itsellänikin oli tuttavia jotka herättivät virkavallan kiinnostusta näiden kyseenalaisten materiaalien takia ja itsekin sain tahtomatta osakseni tätä huomiota. Kasvattaminen ei olisi nykyisellään mahdollista jos pitäisin heihin yhteyttä..

Niin kliseiseltä, kuin se vain kuulostaa.. Aika parantaa haavoja. Ensimmäiset kaksi kuukautta vitutti niin armottomasti, että jos yksikään virkavallan edustaja olis saapunut ovelleni, niin olisin tehnyt arvaamattomia asioita..
Nyt tästä tapahtumasta on kulunut neljä kuukautta ja olen jo aloittamassa uutta kasvatusta enkä tahdo mitään pahaa kenellekään.

Vaihdoin paikkakuntaa, puhelinnumeroa ja laitoin neljä lisälukkoa oveen, että kestää hetken aikaa sen murtaminen.

Laita privaa, jos haluat jutella..

G

Guest

Tuo lukkokyhäis olisi hydä idea.

Onko mitään tietoa miten poliisisetä (tai kuusi) reagoi jos vastassa onkin kunnon lukot eikä yleisavain käykkään?

Tuleeko automaattisesti virkavallan vastustaminen?

Cuffs

G

Guest

Mullon turvalukko himassa, sen takii siellä ei olltu käytykkään ennenku ne sai mut kii. Sanoin myös kaverille et älä avaa ovea, ÄLÄ AVAA! .. mut ei.. sillähän oli kiire avata ja sieltähän rynnäs kunnon Karhukopla sisälle, joku vitun Der Alte Kvartetti + 2 tavallista sikaa. Koko kämppä laitettiin ihan uuteen uskoon (kuin myös omani).
Olipa taas koettelemus psyykkelle olla spuduaarissa Su-Ke, onneks sanoin käyttäneeni 4 vuotta opiaatteja ja että kuolen vieroitusoireisiin about 12-36 tunnin kohalla ilman annosta, sain panacodeja, diapameja sekä tenoxeja joten aika siellä meni lepposesti.
:moon:

Last edited:
G

Guest

defster said:
Mullon turvalukko himassa, sen takii siellä ei olltu käytykkään ennenku ne sai mut kii. Sanoin myös kaverille et älä avaa ovea, ÄLÄ AVAA! .. mut ei.. sillähän oli kiire avata ja sieltähän rynnäs kunnon Karhukopla sisälle, joku vitun Der Alte Kvartetti + 2 tavallista sikaa. Koko kämppä laitettiin ihan uuteen uskoon (kuin myös omani).
Olipa taas koettelemus psyykkelle olla spuduaarissa Su-Ke, onneks sanoin käyttäneeni 4 vuotta opiaatteja ja että kuolen vieroitusoireisiin about 12-36 tunnin kohalla ilman annosta, sain panacodeja, diapameja sekä tenoxeja joten aika siellä meni lepposesti.
:moon:

OFftopic:

Sait omia lääkkeitäs? Vai toimiikos possut nyt jo apteekkareinakin?

Ikävä kuulla kärystä. Menikö kone syyniin/takavarikkoon?

G

Guest

Kone ei edelleenkään ole koskaan ollut kasvatusspotissa, toimii spuduaari lääke supporttina ja siellä on mahdollisuus lääkäriin joka sit määrää tarpeen mukaan. Oishan se tosiaan ollut ihmiskidutusta ellei mulle ois mitään annettu ja oisin tullut "kipeeks" .. käytin tietenkin näyttelijätaitojani ja sain bummattua enemmän ku mitä tarviin. Mut eipä jupista enää vanhoja.. uudet vermit on jo hankittu ja ryyderit lähtee huomenna tai ylihuomenna tulemaan :) .. uudessa turvallisemmassa paikassa. Isot projektit taitaa olla jäissä nyt ainakin 1-3kk:n ajan.

G

Guest

Omasta narahduksestani pääsin minäkin kiittelemään muita. Auto pysäytettiin ja tutkittiin. Ainut mitä löytyi oli kuskin penkin alta tyhjä purkki en muista mitä lääkkeitä. Piripää kuski ei tajunnut tunnustaa siinä paikan päällä ja kaikki pidätettiin. Kyllä se sit sen jälkeen poliiseille sanoi, että se on hänen. Paljo enään auttanut. Mikä idiootti.

Tosi syvältä toi juttu, Defster. Hienoo, että uudet laitoit jo kehiin.
2luversille samat.

Ei lannistuta. Eihän me ikinä.

Last edited:
G

Guest

defster said:
On se jännä juttu miten haitallista ja perseestä tää internetti on. ...

Ikävä juttu toi kiinnijääminen, mutta viitsisitkö valottaa hiukan enemmän tätä kohtaa? Siis johtuiko kiinnijääminen jotenkin jutuista mitä olet nettiin kirjoitellut vai miksi netti on haitallinen ja perseestä?

G

Guest

Niin sitä et täällä on niinku ainut tukiverkosto joka ei ole sekaantunut "minun" kanssani ainakaan mihinkään kovempiin juttuihin (virtuaalikuosaus ei mahdollista vielä näillä tietokoneilla).

G

Guest

Jepi: n. Viikko sitten korkea-arvoisen poliisin sanomaa kysyttäessä "Seuraatteko Hamppuforumia tai muita internetin foorumeita?"; "Emme, meitä ei kiinnosta yksityiset käyttäjät vaan suuremmat kokonaisuudet."

krizo

Member
Vai että kiinni jäit :frown:
Ikävää kuulla ja yleensä se käy juuri silloin kun sitä vähiten kaipaa =(
Itse kun joskus olen kiini jäänyt, niin ensimmäiset kuukaudet vituttaa niin että vannotan itselleni ettei enään koskaan mitään tyhmää ja silti muutaman kuukauden päästä sitä ollaan tekemässä jotain.
Viime aikoina sitä on kyllä vähän rauhoittunut.
Enkä siis nyt puhu poliisille narahtamisesta se vasta olisi jotain.
Mutts koita jaksella ja täältä netistä saa aina tukea ja lohtua.
En sitten tiedä kuinka paljon autaa mutta silti.
...::toveria ei jätetä::...

G

Guest

v1ru5 said:
Jepi: n. Viikko sitten korkea-arvoisen poliisin sanomaa kysyttäessä "Seuraatteko Hamppuforumia tai muita internetin foorumeita?"; "Emme, meitä ei kiinnosta yksityiset käyttäjät vaan suuremmat kokonaisuudet."

Eiks hamppuvorum sitte oo suurempi kokonaisuus?

G

Guest

Taitaa poliisi olla meinannut kokonaisuuksilla rinkejä.

Hamppufoorumin käyttäjille tulis sakot per kasvattaja.

Cuffs

G

Guest

Joo, ei kotikasvatus ole niin mielenkiintoista ku siinä ei ole mahdollista käräyttää n.s itse pääpirua isoa IIGORIA tai Reiska Rahoittajaa. Ovesta sisään, hampuusi rautoihin ja vesuri liehuu vaatekaapilla, tehtävä suoritettu.
120€ Sakkoja, kiitos ja näkemiin, liian dointtia! (vehkeet varikkoon)
:dueling:

blueball

New member
Luulisi poliiseita kiinnostavan enemmän järjestäytynyt rikollisuus olevan maffia, prätkäukot yms :yoinks:(me ei sentään toisiamme räjäytellä)
No rahalla saa ja hevosella pääsee ja se on kyllä huomattu!

Hitto noita Sensi star:it oli makean näköisiä :chin:
No ainakaan Defster sua ei voi asenteen puutteesta moittia :wave:

Jatkukoon :dueling:

Latest posts

Latest posts