What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Så fik jeg taget min mødom......

bjever

New member
Det er første gang jeg jeg får dyppet min nysgerrighed indenfor cannabis groning. Jeg har købt et XL telt (120x120x200) og har sat 7 stiklinger i skabet.De to var på mystisk vis en han så de blev halshugget. Jeg har en HappyBrother, en HappBrother xNYCD, en OG13, en wonderberry og en starskunk#1 :headbange.(tak Ludo)
I starten kørte jeg med lysstofrør indtil jeg fik min 600w pære.

Jeg har toppet dem og sat et net over dem, nettet passer til teltet, dvs den er købt af samme fabrikant som teltet. Den er nice :kos:med en midterstang og 2-delt net der bare klemmes ovenpå.

Jeg har haft dem i veg et godt stykke tid, der var lidt begynderbøvl i løbet af deres opvækst med overvanding og lidt for hidsig trimming, så der har været lidt 'stun'-perioder ind indimellem.:wallbash:

De har været i bloms i ca 4 uger nu....bøvler med lidt >borg< de sataner...men det er ikke slemt og de får kamp til stregen...!! Nettet er taget af så jeg kan få planterne ud og sprøjte dem, heldigvis har jeg ikke flettet:whip: men kun holdt under nettet, så det var ingen problem at få af...

Håber i nyder billederne....jeg vil rulle mig en og få den aflivet, så i må ha det.......:smoker:hygge:wave:

ps: sorry for de 'væltede' billeder, jeg kan ik få dem op at stå.........hmmmm

Last edited:

DK2670_01

Member
Hey der og velkommen :)

Du starter da ikke forsigtigt ud her første gang :D Varietet er kodeordet :D

p.s. Windows photo viewer kan vende dem nemt ;) happy growing

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
smukt, du skal nok redde dig en fin høst af meget lækker genetik!

bjever

New member
Tak nu er der købt rovmider så nu får de blad gnasker noget og se til de små SVIN.....!!! :sasmokin:

og jeg har smagt de fleste af dem så ved lidt hvad der er mig i vente
men glæder mig stadig for vildt hehe :yay:

Ludo

Member
ja de er om sig de djævler.....men rovmiderne skal nok gi dem tørt på!!!!
Det ser godt ud min apprentice.......hehe.....jeg er stolt over at du får den evige flod of mundlort, jeg lader flyde ud af min mund, til at gi en smule mening og kan få det ført ud i livet!!!!!!

Fedt du er kommet her ind til vores hyggelige forum.....og vil lige benytte lejligheden til at sige tak til icmag for providing.....ja og alle de der gør et stort stykke arbejde for at det er rart at være her:groupwave: :jump::jump: :groupwave: :trampoline: :groupwave: :jump::jump: :groupwave:

Mr Squizy

Active member
Ser rigtig godt ud ja... Skal nok blive et helt lux første gangs grow :-D OG13... OGKushxG13 ??? Lyder eddermanme som noget jeg godt kunne tænke mig ;-)
Glæder mig til at se det undervejs...
Hygge...

bjever

New member
Nej det er det ikke, betegnelsen OG13 står for :joint: G13xHashPlant x HashPlant. Den er meget Haze i det både at gro og ryge, skal have lidt og holde mig vågen på efter den syge HappyBrother:bump:

Tak for kikket jeg skal nok holde den opdateret tak for interessen :tiphat:

Mr Squizy

Active member
Okay, lyder heller ikke helt værst selvom Hashplant aldrig rigtig har imponeret mig... Jeg er Haze lover, så den må kæle for mine smagsløg alligevel ;-) Årha, blir så misundelig på dem der leger med den Happy Brother ! Snyd at starte med så gode gener ;-P

bjever

New member
Mange tak :tiphat:

Jeg må nu sige er også en lille smule stolt af dem hehe, men sådan er det jo nok første gang :good:

ps: der kommer snart flere billeder, som er bleven resize sorry for de tidligere billeder:muahaha:

bjever

New member
Hey

mange tak skal i have...:biglaugh:

Jamen jeg er også kommet til det sidste step af vejen.. Da det nu er bleven HØST tid. :jump::jump: Det er en stor dag for en lille grower som mig endelig, kan komme i gang med og klippe det første :jump::groupwave::jump: kunne næsten heller ikke vente mere hehe, men nu er tiden så inde til jeg høste min happybrother og happybrother xNYCD og er helt oppe og køre kan jeg godt fortælle jer, da det nu er min første gang jeg har gang i et grow… der går dog en uge mere før jeg kan høste min OG13, en wonderberry og en starskunk#1 og her vil jeg lige endnu en gang sige tak til (LuDo) for de syge strains :greenstars:

Men der går en lille uge før de næste billeder kommer ind da jeg vil have de sidste også står klar til høst :yay:

(Jyden)
Jo jeg har taget nogen klons, men her kun 5 der er bleven til noget, resten er desværre ikke bleven til en skid hehe… men det er okay, da jeg skal have gang i noget SSSDH næste gang:jump:

Ludo

Member
Det er skide godt gået Bjever.......Tillykke med de første par stykker.....synes deterkanon flotte planter du har groet, og virklig fået dem til at virke sammen i samme telt selvom de er lidt forskellige med hensyn til blosmt.tid osv!!! Glæder mig meget til at smage......man må kunne smage en smule alt den kærlighed de har fået gennem hele forløbet!!!
go karma....ses senere....hygge

ps:vil du se om der var et keyboard??????

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Ja 100% enig med brother LUDO...... sparker røv!!

Glæder mig til at du ryger mig skæv.......... HB x NYCD mums!!!!!

god weekend

toker

N

nizzle

det ser fornuftigt ud, pæne nisser i potten. hbxnycd er nice,, dog synes jeg ikke smagen er noget særligt. mest skæverten der god.

Latest posts

Latest posts