What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Rytkyt tulille :D

G

Guest

Kesä tulee hitaasti, mutta varmasti ni aattelin että pannaan keväiset rytkyt itämään. (vaikka onhan niitä tullu haukuttuakin. Nii kokeillaan nyt taas :wave:)

Sieltä lähti. Laitoin vesilasiin (pimee & lämpönen) eilen kello 15:00 ..20 tuntia myöhemmin 5/6:ssa on häntä. -> Siirsin märkä paperi&lautas yhdistelmään. Yhdessä eio tapahtunu vielä mitään, mut eiköhän se siitä.

Aattelin että laitan tähän kasvuraporttia sitä mukaa ja jos noista jotai tulee :bat:

*omia rytky/ulkokasvatusraportteja saa myös laittaa tähän topikkiin, jos siltä tuntuu ja ei omaa viitsi alottaa. En ala inisee kaappauksista.
Ei niiku kellekään henk. kohtasesti tuo, muttaku tuolla pari alko itkee ku postailivat kuvia toisten topikkeihin. Ihme porukkaa.. Aattelin varmistaa vaan :) :woohoo:

krizo

Member
Onnea vain kesälle, toivottasti tulee satoa.
itse tiputin eilen juuri itäneet stuporsonikit multaan.
ajattelin kuukauden kasvattaa sisällä ja kesäloman alkaessa kiikuttaa ulos.

G

Guest

Jepulis!
Tarkotus ois tehä kamuille papuja enemmän kun tuo sato. Eikä tuo rytkyn polttaminenkaan hirveesti niiku houkuttele :smile:
Mut 6/6 lähti ja on pinnassa, yritin ottaa kuvia mutta jotenki oli kehno päivä ku multaan meni focus :moon: Ehkä joskus sit..

onnea vaan stuporien kanssa Krizou :wave: :kissass:

Matti

Member
Millos meinaatte pihalle viskata?
Itse ajattelin, jos tuossa kahenviikon päästä mutta saa nähä mitä säätä lupaa. Viimekesänä meni 20.toukokuuta ja hyvin selvisivät. Vaikka tulikin vietettyä yöttömiä öitä peläten pikkusten puolesta kovien kaatosateiden johdosta. :)

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
Pihalle menee Stuporsonic, Lowryder, FIN420, Toiwo, muutamia sekoituksia ja tietty Kerala Sativa hirviöt...täällä idässä on ihan hyvät kelit mut ajattelin vielä muutaman viikon odotella kun sammakkoprofessorikin lupaili takatalvea..:chin: ja in Taisto we trust..

G

Guest

whoa what language no offence im not trying to cause trouble it looks really cool though lol

G

Guest

Rytkyt ois vielä hengissä ja 5/6 oli eukkoja..
Tiiä vaan kehtaako niitä tänne postailla. Vähän jäi varjoon noitten selitysten kanssa taas.. Tarjoiltiin vaan ovea jossei lämpee meiningistä..
Joutuu varmaan miettii vähän aikaa, että onko siinä mittään järkeä omaa turvallisuutta tän postailun takia vaarantaa..

Millasilla kutinoilla muut on? :chin:

:bat: :badday:

G

Guest

juu. Eipä muakaa sillei ku ei ollu mittään osotteita jaossa ja tollein epäilyttää et suomipoliisi jaksais ratsaa jonkun netti tipin perusteella mikä tulee ulkomailta (foliohattu shittii lol)
Mut siis ois ne jonkun selvityksen voinu tarjoo tohon et miks täällä oli PoM adminina. Eipä kauaa ollu mut oli kuitenkin.

Aikamoinen hämäräbisnes tuo siidukauppa sitteki vissiin..

Jäin kanssa vähä kaipaamaan muutamia ketkä oli poistanu käyttikset.. Varmaan ehti sillon enne ku tää meni kiinni. Saas nähä ketä tulee takas vielä :chin:

:moon:

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
Jeh, hämärää hommaa on :D muuten, tiestitkö, että siementen tuonti suomeen on ainakin tullin puolesta erittäinkin laillista? Ollut itsellä hieman hämärän peitossa tuo miten että saako tuoda vai ei mutta saa tuoda perkele. :D

G

Guest

Jep.. Jotain topikkia jossai muistelen lukeneeni missä just tuosta avauduit :)
Mut iha hyvä homma..
Veikkaan kyl että tuoki menee aika pitkälti tullimiehen fiilisten ja naamavärkin ja papujen lukumäärän etc etc.. mukaan :) Multa varmaan lähtis ainaki varmasti, mut eipä se ku ohan noita ja rytkyjä on tuossa työn alla.
Ei täältä pavut ihan äkkiä lopu :) :dueling:

Kerala

Kerala

Off-topic Kerala:sta tuli mieleeni, että kun niitä siemeniä jaoin tuolla suomivoorumin irkissä joillekin ja ainakin yksi joka täällä on niitä sai =)

Sain ks. lajikeen papuja kaverilta joka ne oli tuonut Intiasta sen tarkempaa alkuperää en osannut silloinkaan kertoa.
Ukkoja oli tullut kun kerran kyselin, että ovatko ne itäneet edes jne..

Last edited:

Fat_and_hairy

New member
Morjens,

Vanha parta astuu kehiin. Itellä just 12/12 valoissa pistokkaista: PPP, Purple tops + yllärisetti (saaduista budeista löytyneet). Valot 600 W HPS ja Kekkilä multa. Pistän kuvia myöhemmin. Ajattelin, että kun nämä valmistuu, pistän tilausta Gypsylle. Mitä ostaisitte itse? Mikä on "se" lajike vuonna 2006?. Itte tykkään enempi piristävästä, ei siis sohvajumia.. ;) Mutta kyllä unilääkettäkin joskus tarvitaan ;)

G

Guest

Fat_and_hairy said:
Mikä on "se" lajike vuonna 2006?

Diisselit varmaan ainakin myyntilukujen ja hypen perusteella :)
Mulla on white widowia tulossa. Se on tuttu ja turvallinen valinta :chin:

Ja noita :)
:dance:

Last edited:

Fat_and_hairy

New member
Morjens,

Jees, tuota diisseliä olen kanssa ajatellut. Kattelin just noita 3-pack settejä, missä oli diisselin ja wonderin risteytys.. maistuis varmaan muillekkin :wave:

Leikin just kameralla ja kas...siellähän ne ottavat aurinkoa tyytyväisinä.
:chin:

11779ppp1g-med.jpg

3 päivää vasta 12/12 valossa. Taitavat tytöt tuosta venähtää..

11779ppp1h-med.jpg

11779ppp1e-med.jpg

Tämä on mysteerikasvi. Olisko Purple Tops? vai jotain ihan muuta. Pulleat, tai siis pitkät purjeet on.

11779ppp1b-med.jpg

Twisted Sister

Galleriassa lisää, jos kiinnostaa.

Näistä tulee monstereita.. I like my women big :yummy:

Hieno voorumi tämä. Olen jo seurannut touhua jonkun aikaa, mutta nyt vasta pistin tuulemaan, kun olen jo jotain saanut aikaiseksikin. Edellisestä kerrasta on jo nääs vuosia...

Täytyy antaa propsit Farmer Johnille, Pahville, Oyster magneetille Ja monille muille, upeista kasveista ja asiallisesta suhtautumisesta harrastukseen. Täällä on parempi meininki kuin H-forumilla mielestäni. Toki siellä järjen valo joskus loistaa..

Purple Topsista olisin kysynyt lisätietoja ja kokemuksia? En oikein löytänyt siitä mitään...

Last edited:
G

Guest

Purple topsista ei hajuakaan, mutta hyvin näyttää sullakin kasvavan plantut. Että tervetuloa kööriin vaan :wave:

Tosiaan muuten jos kattelet seuraavia papuja niin kannattaa silmäillä Mandalan suuntaan. Huokeita ja asiantuntemuksella duunattuja papuja.
Esim. Budgrinderin Kalichakra näytti niiiiiiiiin hyvältä :yoinks:

http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=19988

G

Guest

Miksei mua kiinnosta noi diisselit yhtään?

Kirjoitin tämän viestin jo aiemmin, mutta skitsahdin jotenkin ja poistin sen, mutta uusintana:

eli muutamat eivät muuta polttaisikaan kuin afrikkalaisia sativoita ja ymmärrän tämän kyllä hyvin. Ymmärrän myös sen että nämä kasvatetaan mullassa ja jos sekaan laitetaan vielä periaate, ettei kasveille anneta ikinä sellaista vettä jota ei itse uskallettaisi juoda niin vot! Valitettavasti olen itse ihan hakoteilla näistä kaikista...mutta sinne suuntaan menossa.

Itselläni on tulossa mothers finestiä ja se on kyllä nähdäkseni oikein hyvin soveltuva lajike hydroon ja täysin hajuton...en ole kenenkään kuullut lajiketta moittivan.

Ja loppukesän projektina vielä grapefruittia. Että hyvä sato on tulossa. Pitäisi pärjätä taas pari vuotta. En kyllä ensi kesänä aio alkaa sisäkasvatukseen, sen verran työlästä/stressaavaa hommaa (suunnitelmissa kyllä on systeemi, että saan ulkona kukitetuksi sisälajikkeen, mutta katsotaan sitä sitten)

:wave:

G

Guest

West-Siperian m said:
Vai vihreet nivuset :chin:
Miltäs meijän pölytykset näyttää..

:wave:

katos, olenkin odotellut teikäläistä tänne :wave:

En mä tiedä oikein niistä...siellä ne on omissa oloissaan olleet, en ole käynyt edes kattomassa...välillä sataa ja välillä paistaa arska, mikäs sen mukavempaa. Pitääkin nyt illalla käydä... Mut motherfuckerit alkaa turvota hiljalleen, olisi kyllä tullut puolet lisää satoa jos olisi joka koloon tökännyt kasvin...noh, aina on parantamisen vara. Kyllä se nyt jää alle kilon reippaasti, sano...

Tules piipahtaa joskus...

Siellä kärpäsmestassa onko käyty?

Voisin itseasias tänää tulla pistäytyy..en oo kärpästen ruokana ollu..mut hyvät ilmathan täs on ollu et kai ne siel kasvaa, voisin kyl täl viikol käydä