What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Rene´s Bubblegum

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Hej

Gav nogle bubblegum frø til en af mine venner...hav var svin heldig da han fik 4/4 hunner. Nu er plantene i 4 uge 12/12 under 600w hps.....

picture.php

picture.php

picture.php

.....jeg tror det er den samme bubblegum som oldsmoker dyrkede.......kan det passe oldie? De er meget sativa-præget synes jeg......

hilsen
tom

oldsmoker

Active member
yep I remember sending you some seeds toker, its Eno's original Bubblegum
and that smell is unmistakable:abduct:

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
...yes Eno´s Bubblegum i remember your grow with it........sweet!!!

how long did you flower them? my guess with these ones are atleast 10 weeks by the look of it...

Deus

Member
uhh jeg vil sige 2 ting :D Bubblegum... Mmm, ser godt ud ;)
og... En skam flere ikke bruger hydro da de EKSPLODERER med denne gro metode :p

Kørte han 4 ugers vegge ?

sagaseedman

Member
Det ser super godt ud.. måske lidt mere jord næste gang??
jeg er glad for så mange er tilfredse med frøene.:D

Der kommer snart lidt billeder af mig eget bg grow.

P.s jeg har ændret navnet fra enough gum til bifrost. ved godt det er dumt at skifte navn så folk ikke ved hvad der er hvad, men jeg vil til at ha gang i butikken og det er med et nordisk tema, så derfor.

Eno

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
oldie: Good!!

Deus: Ja jeg tror han veggede dem 4 uger fra frø....

Ham der gutten er ikke den mest engagerede grower.....han har dem i for små potter imho tror det er måske 6-8 liter af jord ned i de potter som er efter min erfaring slet ikke nok til denne gro metode. Bliver spændende at se hvor store de buds bliver.....i´ll keep you posted guys..

peace
tom

Sabe

Member
Ser sku lækkert ud, har altid elsket frugt strains :) har dog aldrig dyrket bubblegum. Måske jeg skulle prøve det engang :D

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
skal nok blive godt!

i had enos bg some years ago under a 400w hps
bgharvest240306jpg14mj.jpg

bg1203067sr.jpg

bgharvest240306jpg64rw.jpg

bgharvest240306jpg74tw.jpg

8344bgharvest240306jpg114cj.jpg

8344bg080506jpg225st.jpg

8344bg080506jpg203ea.jpg

nice nok EB, de har ikke fået meget veggetid de planter der har de ?

Så vidt jeg husker havde EB et ret ubehaligt angreb af SPINDEMIDER i hans BG grow men jeg syntes nu han klarede det ret godt aligevel ;)

Det ser super godt ud.. måske lidt mere jord næste gang??
jeg er glad for så mange er tilfredse med frøene.

Der kommer snart lidt billeder af mig eget bg grow.

P.s jeg har ændret navnet fra enough gum til bifrost. ved godt det er dumt at skifte navn så folk ikke ved hvad der er hvad, men jeg vil til at ha gang i butikken og det er med et nordisk tema, så derfor.

Eno www.sagaseeds.com

Hey Mester

Jeg er også en stor fan af din BG (OS BG jeg nævner i min signatur er så vidt jeg husker, Oldsmokers F2 af din BG/Bifrost)

Jeg har først lige set din Hjemmeside idag og bruger ellers meget tid på sådan noget.. så du har nok brug for noget reklame og fx. freebees med hver order mf..

Jeg kan se du skriver:
That's the reason why our current selection is rather limited. Quality over quantity!

Men Jeg ser bestemt ingen skam i at tage nogen andre sorter ind, hvor andre har lavet forarbejdet, fx. LEB30, Early Special og Royal Dane måske enda en tidlig pot selv en begynder kan nå at få ferdig.

Navne fra den "nordiske mytologi" er slet ikke nogen dum ide Bifrost er så vit jeg husker Regnbuen så en hevy yielder kunne fx være "Mjølner" også kaldet "Thor´s Hammer"
tor-mjolner-de-roemersdal.jpg

I disse tider er godt arvlsarbejde jo ikke kun at lave slave-arbejdet med forbedring fra generation til generation,
men også vælge de rigtige sorter ud af de tusindsvis der er i hele verden..

Jeg syntes selv Lowrider(og alle de nye Auto-Flower sorter) med mexikansk rudelaris er et godt billede på hvad man kan opnå ved at være lidt kreativ og ikke kun forbedre på sine lokale sorter ;)

Men det er du jo self. godt klar over og ja det er sq altid det med tiden det falder på, for som du sige det er arvls arbejde meget tidskrævene..

Men et Frøfirma med fokus på sorter der kan dyrkes i "Midgaard" (Norden) er sq hvad Verden mangler ;)

Mvh. Bright..

PS: Jeg er en af de "brugere" der meget gerne vil ha en god forklaring/tekst og gerne billeder, inden jeg køber en sort og en pose med 100 frø hvor der ikke står hvad det er, ville jeg (desværre) springe over uanset prisen ;)

Grow in Peace Sir. Eno :joint:

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
veggetiden var ikke mere end 15 dage så hut jeg visker og jo, de havde spindemider, men som det ses på billederne havde de ikke den store magt

blackone

Active member
Veteran
Bifrost er seriøst en helt speciel sort med en meget kraftig lugt som jeg ikke helt kan definere...
Min kæreste brokkede sig altid når jeg havde trimmet bare en enkelt plante fordi jeg stank - det har hun ikke gjort med en eneste af mine andre sorter. Sætter selv snart min moderplante i blomst - men tager lige en stikling først tror jeg.

Blomstringstid må siges at variere noget - jeg har prøvet 2 hunner hvor den ene skulle have godt 70 dage, mens den anden er færdig på godt 60. En udpræget sativa plante med sativa røg - det var jeg slet ikke forberedt på da jeg spirede frøene.

Gunnarguchi

Active member
ICMag Donor
Veteran
jeg skal også til at køre et frø grow med Bifrost snart, og er da spændt nu hvor man kun har hørt positivt om denne strain

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
....60 og 70 dages blomst kalder jeg sgu godt af en sativa. Jeg bliver mere og mere positiv overfor dette strain.....jeg prøver måske at snuppe et par cuts af de som kammeraten har i blomst.

hilsen
tom

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Lidt update fra kammeraten....

de er nu c.a. 5 uger henne i blomst
picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.phpalbumid=1662&pictureid=25685

picture.php

picture.php

....vil i høre noget wierd? De stinker af "deep heat" som er sådan muskel varmende creme som dufter meget stærkt af menthol/eucalyptus.....som minder mig lidt på "BIG RED" tyggegummi. Har aldrig oplevet det før.....

mvh
tom

Silas_S

New member
Det ser sgu fint ud. Tror jeg bliver nødt til at prøve de bisfrost frø engang, de grows jeg har set har de altid set godt ud.

R

ranneG

Det ser rigttigt godt ud Tom men I kommmer da til at bruge noget tid med saksen hva? Hvad faen betyder det når man kan rulle et par j's og hygge lidt med det.

K

kallenavndk

MMMM bubblegum dam good smoke ...hehehe den muskel varmer kender jeg godt :D den river godt i næse og øjne hehe lidt ala tiger balsam men nice adour m8