What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

pikku kysymys

G

Guest

:wave: vaan kaikille sellasta asiaa että toimisko han tää setti

sisään tulis aquafarm 600w cooltubella ja 340m3/h UFO-puhallin,
400m3/h Aktiivihiilisuodatin :chin:

Amd

Member
miksei toimisi...lämmöistä ei osaa sanoa mitään, joudut itse kokeilemaan.Kannattaa kysyä tällaiset jo noissa valmiissa threadeissa ettei joka kysymykselle aloiteta uutta viestiketjua.. :joint:

Ota g13 x jh kukkanen

G

Guest

:pointlaug nii en taas tajunnu totakaan ku en oo paljoo käyttän näit foorumei tosin tyttöjä ollu kauvan

G

Guest

Hei

Neljä kasvia ja lyhyt vege.. = nopea sato.

0,5 * 600 = 300/10 - 12 viikkoa

Ajattelitko pistoista vai siemenistä laittaa tulemaan?

Pystyykö lamppun korkeutta säätelemään?

Hyvältähän tuollanen setup näyttää.
Mitä olet ajatellut litkuiksi?

Last edited:
G

Guest

litkuiks meinasin laittaa GHE Flora peukusta ja valo ois ketjuilla katos ja aattelin tilata lowryderiä ku sitä nyt saa ihan tilattua kin ni ei tarvii metskailla eli 10lr ää tohon aquaan ja vesi tilaan ilmapumppu ja ilma verkko :chin:

G

Guest

Ei niin indicainen kuin voisi olettaa.

Toisaalta, ei se kovin vahva oo, eli jos tolea löytyy niin LR ei välttämättä leikkaa läpi.

G

Guest

ihan ku oisin jostain lukenu et jos tykittelee 24/24 valoilla ni se pärinä lr:ssä muuttus tosin en oo stiletti ja kerran elämäs polttan lr:äää ja kyl mun pään pani mutkalle :chin: mut toinen vaihto ehto ois tietysti toi masterlow *onks kellään mitään kokemust ko kasvista?*

mr.propper

Active member
Uwc jos pystyt niin laita aktiivihiili ylös imemään lämmintä ilmaa samalla saat kallis arvoisia neliösenttejä kasvien käyttöön alempaa.

lisäillään edittinä vielä että 600w on aikas paljon tuon kokoiseen kaappiin.
vaikka lämmöt saatkin kuriin niin kasveilta loppuu tila.
:chin:

Last edited:
G

Guest

eli jotenkin näinkö??

lisäsin ny ton srogin jos masterlow:ta ku vissiin pikksen pitempi kasvi
PS: seuraava rojecti et aikaa on miettiä ja suunnitella

Last edited:
G

Guest

no ei oikeen oo lähi piiris pisto tyyppei tai muutenkaan kasvattajii ketkä erottas nartut uroksista heh tai siis ku lähipiiri o *kemikaalio väkee*
:chin: tosin ois kyl kiva saada joku kiva indi pisto edittin oikeen kirjotus vittu ku on niin paha luki härö

Last edited:
G

Guest

Jep, itse muutin ja irrottauduin kemikaaliosta, ei oo ikään mulle maistunu vipinä.
Muutenkin liian vilkas.. eikä sitä touhua jaksa vierestä kattoa.. kaatuu vaan niskaan lopulta.

Onko täällä porukalla kokemusta Sensin Black Dominasta?

C

G

Guest

No ihan ensimmäisenä tulee mieleen lajikkeen vakaus.
Joskus savut maistanut, aika narkoottinen jumitus..

miten venyy jne

6 - 8 viikkoa kukitus Sensin mukaan, kuinka lähellä se on totuutta?

C

Last edited:
G

Guest

No jaa, on niitä vakaampiakin :D noissa on vähän se vikana, että tekevät palleja kukinna alussa, ilman stressiäkin...mut yleensä uros kukintojen tulo loppuu...pitää vaan olla tarkkana ja napsia pallit pois....jep, jumia on, mutta odotin kyllä enemmän....vakautta jos etsit, niin suosittelen jotain muuta....four way hybrid toi on, jos en väärin muista....joten siitä pieni epävakaus....

Venyy niinkun indicat yleensä venyy, ei mitään eriskummallista siitä....6 viikkosena en lähtis kaatamaan vielä mitään, joten tuo 8 viikkoa lähempänä....

-BG-

Last edited:
G

Guest

Eikös tuo siemenfirmojen ilmoittama luku ole optimaalisissa olosuhteissa kasvatettuna?

Siidut on kuitenkin melkein 100€ euroa..

Varmaan jotakin vakaampaa saa tuolla summalla..
Kokemukset kunnon indicoista ova jääneet vaan aika olemattomiksi.

Muistin Black Dominan olevan 100% indica.

Sensin kuva kasvista ei kyllä vastaa mun näkemystä indicoista.

C

Last edited:
G

Guest

tuli täs muuta ma kysymys taas aamu tuimaan mielee :chin: ensin vaiks etttä onko kellään kokemust Legends Ultimate Indica:sta ku täs miettiny nyt koko aamun et jos 1 lui:n laittas kerrallaan ja kasvattas vaan sen 1 neidin kerralla mitäs mielt tällä sest???? :chin: ja sit se ihan pää juttu et missä vaihees kukitusta kannattaa yölämpöi ruveta laskee et tulloo värejä ja kuin alas uskallan yö lämpöjen laskee :chin: kiitos jo etukäteen uppi mun kaappiin

´25päivä kukkumassa edittin ei nää srogia :chin: saa nähä mitä tapahtuu

Last edited:
G

Guest

Lajikkeesta ei ole kokeumusta mutta eikös menee aikaa aikalailla jos laitat yhden siemenen kerrallaan?

Ensin 3 - 4 viikkoa sukupuolen valitsemiseen ja jos tulee uron niin homma alusta.
Jos saat nartun ekasta siemenestä niin voi olla että vege tulisi olla hieman pidempi kuin kahdella, että tulee vankat juuret alle.

Muuten voi jäädä tila täyttämättä...

Muistaakseni minulla alkoi väriä tulemaan joskus 3 - 4 viikon kohdalla kukituksessa.
Eli ainakin 4 viikkoa ennen loppua...

Kuitenkin riippuu lajikeesta/yksilöstä, löytyykö tätä ominaisuutta.

Näin silmät aamuviiruna mietittynä.

C

G

Guest

Hei Uwc

Millanen pilvi muuten tuossa Ultimatessa on?
Kunnon jumitus vai onko siinä ripaus jotain erikoisempaa?

C