What's new

ph-plus, ph-minus

Jeg har ingen anelse om hvad de indeholder. Hvis det er natrium baserede produkter (HCl og NaOH) så er det ikke godt.

Jeg bruger selv 85% phosphorsyre... Base har jeg aldrig brug for.

DK2670_01

Member
du kan købe PH-down i ALLE gro butiker og det koster næsten igenting. Jeg ville ALDRIG bruge POOL-PH-down til mine elskede planter, til nød kan du bruge citron saft

OG husk at du kan ikke bruge både PH-down og PH-up samtidigt ;) det er enten eller :p personligt har jeg aldrig brugt PH-up kun PH-down 25 kr for en ½ liter det er ikke her du skal sparer, da jeg brugter ca 60 ml ph-down til 200 L vand

snotten

Member
du kan købe PH-down i ALLE gro butiker og det koster næsten igenting. Jeg ville ALDRIG bruge POOL-PH-down til mine elskede planter, til nød kan du bruge citron saft

OG husk at du kan ikke bruge både PH-down og PH-up samtidigt ;) det er enten eller :p personligt har jeg aldrig brugt PH-up kun PH-down 25 kr for en ½ liter det er ikke her du skal sparer, da jeg brugter ca 60 ml ph-down til 200 L vand

ja jeg indså hurtigt, at det ikke var gangbart med pool ph justering,
og nye produkter er indkøbt.
det var ikke så meget prisen, det handlede om, der er bare ikke lige nogle growshop i nærheden, af min bopæl, her i 6 plovfuge :dance013:
men endte op med at bestille over nettet istedet. ellers tak for svaret mester

Latest posts

Latest posts