What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Outo juurihuntu?

Veturijuna

New member
Mox.:tiphat:
Kysymys on. Mulla on samassa bublerissa 2 skunkkia ja toisen juurien ympärille kasaantuu jotain vaaleaa huntua mikä lähtee heti juurista irti kun juuria vähän heilauttaa. Toisen skunki juuriin sitä huttua ei keräänny. Nyt tämä hunnullinen kasvi on alkanut jäämään kasvussa jälkeen. Juuret näyttävät kyllä terveiltä. Lannotteena perus lucas +silica ja diamod necteri.

Mitä tuo outo höttö on ja miten siitä pääsee eroon?
Vetyperoksiidia mulla on mutta oon melko skeptinen sen myrkyn suhteen.

k-grower

Member
varmaanki hometta, onko kuvaa?
kokeile google haulla hakea kuvia homeesta.
jos se on hometta sillä vetyperodyxillä vai mikä olikaan pitäs lähtä, laimennus suhteita kannattaa katella joltaki joka sitä käyttäny, minä en ole.
jos siellä on liian kosteaa ja ilmassa leijailee normaalia enempi homeitiöitä se voi olla aika tuskallista taistoa, ja varmaan pitäs antaa sitte kuuri luonteisesti hoitoa.

OrangeGuy

Member
Ethän vain kuumottelis liikoja? Vertaa tosiaan homekuviin, mutta siihen en usko, haisis meinaan ihan helvetisti pahemmalta. Oma veikkaus on ihan ilmakuplaa / vaahtoa tms, itsellä ainakin sellaista pukkas aina ajoittain näkymään, ja sopii kuvaukseen.

Veturijuna

New member
en tiiä mitä oli mutta 3 päivää vetyperoksiidii pullon ohjeiden mukaa niin se huttu oli hävinny ja kasvi kasvaa taas normaalisti