What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Opfordring fra Gypsi

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Her er et link til opfordringen:
https://www.icmag.com/ic/showthread.php?p=4507805#post4507805

Og her er en direkte Googleoversættelse!:

Gypsi Nirvana via Google said:
Hej ...

Til alle jer bønne / frø-beslutningstagere, Udsmideren er pollen, wanna-be opdrættere, lærling avlere, opdrættere og Master Breeders derude!

.... Det har været år siden lavede jeg en appel til flere frø til at hjælpe ICMAG Server Fonden .... så jeg gør det nu, da serveren regningen forfalder i løbet af 2-3 uger, og det skal nok blive en stor en. .. (de kun bliver større) ..

Så hvis du har lavet nogle gode frø og vil gerne hjælpe denne hjemmeside, som vi alle elsker og værner (vel måske ikke alle ... lol) ... Så kan du donere dine frø til at hjælpe ICM holde det er regninger betalt og kører godt for os alle at bruge som en værdifuld ressource på denne her internet ..

Når dine frø ankommer og er identificeret (de bør blive sorteret efter jer selv, befriet for enhver form for "ERB rester, knivspids afprøvet, pakket i 10 er og mærket med, hvad forskellige de er, og avlerne navn / dæknavn ).... så vil de være sat op på www.seedbay.com af vores hjemmehørende lodne røde Muppet kaldet Clarence, til at blive solgt som enten 'Buy-It-Now er'.... eller måske på auktion ..... og de indsamlede midler vil gå til server regningen, når det bliver her ....

ICMAG.COM er et gratis site til at bruge, men ikke en gratis hjemmeside til at køre ..... så jeg ville være meget taknemmelig, hvis nogle af jer kunne hjælpe ud og sende nogle gode frø til at hjælpe med serveren fonden.

Sørg for, at nogen har sendt frø er pakket i en crush-beholder og sendes til:

SBN-SF
Unit 415,
Reaver House,
12 East Street,
Epsom,
Surrey,
KT17 1HX
U.K.

P :smoke:

Paddi

GanjaGrower
Veteran
:thank you:

oldpink 21. juni 2011 said:
you just have to look at the growth in membership over a week to see it grow by 4 - 500 members
post count is another point on how big the site is or users online constantly topping 1100+ on any given day

I can give you stats on new threads, replys and attachments etc
they are impressive when compared to other subject specific sites around
this is why the server fund is important the bigger the site gets the more expensive it becomes to run and manage

Gypsi Nirvana 21. juni 2011" said:
But seriously folks.......even if you don't want to donate to the server fund, you can still send seeds in for the 'Freebie Program'.....these will then go out as 'freebies' with orders from Seedbay.....on condition that they are shared with another grower or someone just getting into growing.....so hopefully creating more growers out there...

Last edited:

Easygrowing

Active member
Veteran
Det kan da godt være,det lyder fjollet,men jeg mener det nu i alvor ved eftertanke.
Hvorfor får IC.Mag ikke lavet nogle sko-ala måske Converse,bare nogle sko og nogle Rygtasker-kasketter-kuglepenne-T-shirts-måske tandbørster.Altså hverdagsting,men så er det ophavsrettigheder-copyright-i know-så derfor få lavet ting,direkte fra fabrikker-fordi man må ikke skrive på ting,som andre har lavet i kommerciel øjemed..hvis IC kunne få skabt kontakter,til dem som laver disse ting,så kunne man jo få påtrykt måske 420,som mange ved hvad det forbindes med-eller måske IC.Mag.Dem som ikke ved,hvad der er bag dette,vil jo så spørge-hvad det for noget.
Penge i kassen-få spredt kendskab verdenen rundt,for dem,som ikke kommer på stedet-eller stederne-altså hjemmesiderne..Det jo ikke ulovligt og sælge f.eks sko/tandbørster osv osv.Det ville jeg da gøre,hvis jeg var Admin-ejer af et sted.Ikke at det har noget med donering at gøre-det har det ikke..bare en tanke ud af mange.

Kunne måske osse blive muligt-uh den er farlig-men ja-Kunne måske være sådan,at dem,som gror-køber mange frø via her,kunne få rabat,fordi de jo er med til og gøre reklame for produkterne.Der sidder jo mange som gæster,som ikke tør uploade og kigger omkring på,hvad de kunne tænke sig at prøve og gro..flere ville så købe-så tror ikke,tabet ville blive større,men flere ville kunne få mulighed for osse prøve de lidt dyrere frø.Det jo ikke alle,som har lige mange penge,men ja-så kan svare-så er der jo de billigere frø tja..
Og hvorfor har IC.Mag ikke nogle musikkere,så der kunne laves musik med budskaber i..det kunne føre til koncerter,der er rigtig mange verdenen rundt,som ryger jo-så mon ikke nogle ville købe måske en tandbørste med 420 på skaftet eller en fed basketsko med noget logo på ? man behøver jo ikke ryge,fordi man viser et logo,som kan kædes sammen med urten..
Ligesom man ikke behøver lytte til Kiss fordi man går med en T-shirt hvor der står kiss på eller whatever.

Kunne osse oprette en tråd-postkasse med Ris-ros-hvordan kan IC gøres bedre på saglig vis.Nå men tænkte bare højt-men der gøres ikke rigtigt noget,for få gjort opmærksomhed på "man" gerne vil have lov til og gro lidt hamp og ryge en pibe i ny og næ-næææ..

Hvis nu noget kunne sælges,så kunne nogle måske blive interesseret i og være med på "vognen" for dette-lobbyarbejde i længere perspektiv.Nå tænkte bare højt.På Dansk.Det ser han jo nok ikke.hm.Bliv så færdige planter.ja

Easygrowing

Active member
Veteran
Ja Paddi,der er et faneblad,men intet under dette-det er lukket,som jeg læser det ? men engelsk er ikke lige mig : ) men prøver lære det..Men kan osse godt regne,det er ikke bare og køre sådan en side her overhovedet ikke.Der er mange mennesker og skulle holde sammen på og nogle får måske familie nogle bliver måske syge osv osv..og skulle holde styr på sådan et stort forum ? nej tak..og så osse skulle tænke i og få lavet tøj osv og få det forhandlet-tror ikke det er så nemt.Hvis bare et led udgår-så skal dette erstattes og alle de breedere osv-ja dem skal man vel osse have kontakt til ? Men hvad ved jeg-vidste ikke engang,der var de tråde-er igang med kajak-fiskeri og pludrer med alle mulige-så ja : )
Og skal have ca 20 planter ind og mulighed for lave lidt frø-travlt meget.
Men Tak : )

Z

zomb

Er der nogen cultivar som er at foretrække som et vendorprojekt? Er det fx forbudt at 'rode' med andres gener/ mangfoldiggøre disse?

Latest posts

Latest posts