What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Nirvana Seed Bank

N

neoobik

Elikkä tietoa pankin luotettavuudesta ja siementen itävyydestä sekä kokemuksia nirvanan siiduista kasvatetuista yrteistä kaivataan!
Halpa hinta ja muutama kiinnostava lajike herättivät mielenkiintoni.
:wave: kiitos ja kuittaus

Zilka

Member
Eilen lähti itämään ensimmäiset nirvanat itellä, en kyllä pahaa ole kuullut muuten kuin joistakin straineistä vähän... Toimitukset ainaskin toimivat, ettei sen kanssa ole ollut ongelmia.

N

neoobik

Mitäs lajiketta tilasit ja millä menetelmällä maksoit ?
Edit: joku muukin koneen ääressä aamun tunneilla :wave:

Zilka

Member
Viimeksi tilailin 1x WW + 2x NL + 1x Hindu Kushia, nytten jälkikäteen pari noit Jock Horroreita + Snow White (fem.) 5kpl pussukka

Itämään meni eilen 6kpl WW / 3kpl NL / 3kpl HK /( 3kpl Thai Hot Pepperiä )

Tilisiirrolla makselin ne, ku vierastan tuota rahan lähettelyä postissa :S

N

neoobik

Joo mun ois tarkotus kans tota jockia ja Big budia tilisiirrolla lunastaa joskus sitte ku vanhat projektit alkaa oleen finaalissa.

Zilka

Member
Jup, jockin kanssa oli tosiaan jotain ihmeellistä, siit oli tuolla sisäkasvatuskaudenprojekteissa vähän enemmän, ite ihan kokeilun vuoksi otin sitä, lähinnä toi Snow White kiinnosti tällä kertaa :)

Juh koneellahan mie yleensä mie olen melkeen jatkuvasti :S

N

neoobik

ai perkele jätkä ei pysty lukeen privoja.. hmm ..
kestikös kauan ku siidut tipahti luukusta?

Zilka

Member
Ku maksu oli perillä niin siitä meni ~5 päivää et tipahti, ku kuittasivat pakkaukseen ja lähetetyks seuraavana päivänä kolahti luukkuun...

Niit priva oikeuksia odotellessa :p

Stardust

Member
Mä tilasin tossa varmaan heinäkuussa Nirvanalta 10 kpl AK-48 siiduja, maksoin Master Cardilla ja toimitus tuli noin viikon päästä. Idätin 3 kpl, kaikki iti ja kasvoivat todella hyvin, olivat uroksia kaikki 3.

Nyt on idätetty seuraavat 3, ovat vasta pikkutaimia, mutta itivätpähän sentään. Nirvanalta johtumattomista syistä (jotkut tuholaiset) kasvu on tällä kertaa lähes olematonta.

Mutta näiden pienten kokemusten perusteella: itävyys ollut 100%, ihan nopea toimitus ja maksuliikenne hoitunut luottokortilla hyvin. Siemenet tuli kivasti jemmattuina. Ei vielä ainakaan pahaa sanottavaa.

H@|lu

Member
Itsekkin tilannut sielta pariin otteeseen mm.skunk#1, Ice, White Rhino,S.A.D.P, AK-48
maksanut postin kautta, hienosti mennyt kuhan muistaa jemmata kolikot! mutta ainahan siinä omat riskinsä on. Stealth pakkaukset ja aina noin wiikon sisällä perillä. Ei kyllä mitään huonoa sanottavaa tule mieleen

Zilka

Member
11 siementä kahdestatoista iti ilman ongelmia, 1 joka ei itänyt oli sitten ihan oma moka..

Eli ei näillä näkymin ole valittamista ollenkaan :)

Taitaa tulla puutarhahanskat ja cd-kotelo. :D
Ainakin suomiforumilla moni on saanut tuommosessa paketissa.
En oo tilannut koskaan enkä varmaan tuu tilaamaan.

gunslinger

Member
morjens itse tilasin fem papuja,maksoin kortilla pavut mutta ei ikinä saapuneet?...tämä oli siis joulukuussa. olen nirvanalle postia 3 lähetellyt ja kysellyt eivät vaivaudu edes vastaamaan?.vittua käteen :fsu:

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Jos et ole maksanut laskua vielä, eli se on sen luottokunnan hoidossa ni ota niihin yhteyksiä ja kerro että tilatut roinat ei tullu ni eiköhän ne peru sen maksun.. Tai sitten ei.
Ja sumpli etukäteen mitä sanot, jos ne kysyy että mitä tilasit :smile:

gunslinger

Member
tulppaaneita tulppaaneita :puppydoge kerkesivät velottamaan perkeleet :bashhead: no juu kukaan varmaan haluu papuja pistää jakoon? oli kyllä ittellä viimonen kerta kun tohon nirvanan sirkukseen lähin.

P

perakko

löytys ton

ja ton...

risteytystä, jonka ensimmäisiä yksilöitä mm. itse parhaillaan vegettelen, kyllähän noita joutas jakaa poiskin.. harmi ettei sulla oo vielä tarvittavia määriä viestejä yv:hin.