What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Mitä kannattaa?

Piel

Active member
Veteran
Olen (pakosta) aloittamassa sisäkasvatuksen ja ajattelin ensiksi laittaa ne ulos kasvamaan ja sitten siirtää ne sisätiloihin mutta kannattaisiko tehdä koko homman sisällä? Easyryder ja Snowryder ovat lajikkeet.

Piel

Active member
Veteran
Lisäys: Mulla on yks (ja ainoa tässä vaiheessa) planttu joka on mahtava ja kaikki trichsit ovat maitomaisia...kannattaako odottaa rusketusta?

Piel

Active member
Veteran
Nyt on tilanne kyllä niin ettei sitä sisäkasvatusta tarvita, kyllä noista Typhooneista vielä jotain saa.

Outdoorsguy

New member
Mulukku.... mulla meni niin vituiks että tarviin koko vuoden sisäkasvatukset :comfort: 7 lr2 mitkä selviyty niin sain about 2 jointin verran poltettavaa. Poliisitkin oli kintereillä kun kävin satseja hakemassa niin tulivat hiihtoladulla maijalla vastaan. Taskut täynnä tavaraa... ajoivat onneksi ohi, tiiä sitten mitä olivat ettimässä.

Piel

Active member
Veteran
ODG: Kumma ettet saanut enemmän tavaraa noista, toisaalta mä on kasvattnut niitä sisätiloissa ja sain silloin kohtuullisen hyvä sato -jos oikein muistan.

Nyt kaatuu yksi planttu toisensa jälkeen, Typhoonit tarttevat vielä muutamaa viikkoa mutta jos ei lisähämmenkiä niin tavaraa on.

Latest posts

Latest posts