What's new

Mit næste grow brygger

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Det ser spændende ud :woohoo:
Jeg glæder mig til at følge med.

Hvilke(n) strain har du gang i?


P :smoker:
 

Therealzemi

Active member
*RIP* til denne grow også :cry:

Magter ikke at oversætte i dag. Det har været meget skidt med psyken. Her en kopi af det jeg skrev i min gro journal....

"My grow is gone and chopped down. I got busted. The fucking janitor where i live reported me. When he was here, i accepted to move out within a month. If he in return would not report me to the police.... Face to face. He reported me a few min after leaving my apartment. I hope he sleeps well tonight...... Fucker. What the hell did he gain by doing that?

That is the end of me posting grows on ICMAG. Please do know that me posting here had nothing to do with it. It is just me going in to /paranoid mode....... Not even sure i will ever grow again.
I am now left with the option of buying imported shit hash. All heavy indica wich i cant use.
This is nothing short of a personal disaster for me. I replaced traditional medicin more than a year ago with cannabis. And ive been better than i have for many years before that. And i am not returning to the traditional medicin. I guess they can just as well prepare a bed at the mental hospital. Because that has always been where i ended up un-medicated.
I am angry and frustrated, and ive been crying my fucking eyes out. I have no weed and no oil left."
 

Therealzemi

Active member
Har tænkt godt og grundigt over tingene. Fakta er at politiet intet gjorde. Tværtimod rystede de på hovedet, og undskyldte for at have spildt både deres og min tid. Har fået opbakning og støtte i hele balladen, fra ALLE som har været sat ind i sagen. Lige fra LLO (lejernes LO) og min læge, til familie og venner. En sindsforvirret overbo, en magt liderlig pedel, og en dybt dybt uvidende og arrogant direktør i en boligforening, fik en sag om 3 planter til at blive til en anmeldelse lydende på at jeg skulle have et narko laboratorie. Og at diverse "syrer" skulle have ætset huller i alt fra lagener til vaskemaskine hos overboen. Og desuden skulle både min og overboens lejlighed være total ødelagt af det. Intet kunne self være længere fra sandheden. Og direktøren blev fælt skuffet da jeg skulle aflevere lejligheden, og han ved selvsyn kunne se at der INTET var et sætte en finger på.
Jeg kunne med go samvittighed have blevet boende, men valgte at pakke kasserne og flytte frivilligt. Jeg vil INTET have med dem at gøre. Og de kan være glade for at jeg ikke fulgte LLO's anbefaling om at sagsøge dem.

Anyway. Jeg er "back in the game". Kloner blev taget hos en kamerat for en 3 uger siden. Og om en uges tid eller 2, kommer de under HPS pæren :)
 

Breden

Member
Vanvittig historie, tænk hvad folks uvidenhed kan skabe af problemer.
Hvad siger du med polisen, var de bare ligeglade med dine 3 planter, eller får du en lille hilsen for dem?
Anyway, godt at høre at du er tilbage i spillet igen :)
 

Therealzemi

Active member
Ja det er en vanvittig historie. Og så har jeg ikke engang fortalt alt som skete. Det er lige til extra bladet eller Fox news....LOL.
Alle mine planter var fjernet da politiet kom. Men alt mit udstyr var der stadig. Og de var udemærket klar over hvad det blev brugt til. Desuden stod alt mit ryge udstyr frit fremme. Sammen med 3 små olie beholdere. De så det hele, og noterede ikke et eneste ord.
 

Therealzemi

Active member
Fører ikke journal mere. Men helt snydes skal i ikke :)

Har lige rundet uge 2 af blomstring i denne SOG. Det er første gang jeg prøver denne teknik. Samtidig bliver de vandet fra bunden. Damn hvor er det nemt, og så bruger rødderne meget mere af jorden med denne metode. Super fedt.
Det var en noget broget kvalitet af kloner jeg modtog. Stor forskel på størrelse og rod dannelse.
Samtidig er der 2 sorter denne gang. Det er stadig Skunk XL som jeg kender i forvejen. Og den anden er Critical. Ligeledes fra Royal Queen seeds. Så som i kan se, så er det en noget uens højde og drøjde på planterne. Men det skal nu nok blive et fint resultat alligevel tror jeg.
Super fedt at gro igen. Og der er kommet ro på det hele igen. Inklusiv min psyke :)

Og så er det fedt foråret er ved at slå igennem :peacock:
 

Therealzemi

Active member
Uge 4 rundet. Og så er min kæreste på besøg fra CA. Og i gang med at udsmykke mit lille gro rum :)
 

Attachments

  • P1015944.jpg
    P1015944.jpg
    84.5 KB · Views: 40
  • P1015952.jpg
    P1015952.jpg
    46.6 KB · Views: 40

Ollie

Active member
Veteran
Thanks for the information, looking good so far !

Dont forget to post the finished painting, once done.

Go ryger og keep it up :)
 

Therealzemi

Active member
Er vel nød til at afslutte tråden ordentlig.
Der blev høstet osv :)
 

Attachments

  • 2.jpg
    2.jpg
    34.8 KB · Views: 48
  • 1.jpg
    1.jpg
    41.7 KB · Views: 45
  • 3.jpg
    3.jpg
    47.7 KB · Views: 44
Top