What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Mikä on vialla?

N

neoobik

Eli lajikkeena ois kuukauden kukituksessa oleva nebula neito joka paistattelee 250wattisen natikan alla..lannotteina ovat biobizzin setti,Grow:ta, bloomia, alg a micia ja topmax..
alimmat lehdet ovat alkaneet kellastua ja jotkut lehdet ovat käpristyneet alspäin.
joissain on pieniä vaaleita läiskiä ja parista lehdestä on lähtenyt pieni pala pois.
:badday:
mun galleriassa on kuvia kasvista ja parista ongelma lehdestä

Last edited:

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
Jotenkin viittaisi ylikasteluun ja näyttäisi ainakin kuvien perusteella olevan hieman ylimääräsitä typpeäkin saatavilla, muutenhan tuo on ihan ok, Biobizzin liemet eivät kyllä ole parasta mahdollista mun mielestä, neko:a käyttänyt jo pitkään multakasveille ja eipähän tuossa ole kuin emot mullassa...

H@|lu

Member
moro pitkäst aikaa:D niin ajattelin semmost kysel et onks jengi paljon kasvattanu esim. 2 kasvii 10L ämpäris? pelkään et toinen ottaa niin sanotusti wallan... mun uus prokkis DPS-PP

G

Guest

H@|lu said:
moro pitkäst aikaa:D niin ajattelin semmost kysel et onks jengi paljon kasvattanu esim. 2 kasvii 10L ämpäris? pelkään et toinen ottaa niin sanotusti wallan... mun uus prokkis DPS-PP

Minun mielestä tuo 10 litraa on aika vähän jo yhdellekin kasville, tuntuu tuossa 15 litrankin astiassa paremmin kasvavan...mutta joo kyllä laitan aina 2 kasvia sankoonsa, aika nopanheitoksi menisi yhden kanssa, meinaan jos sukupuoli ei ole etukäteen selvillä, mutta jos naaraita varmasti ovat niin aika ahtaaksi taitaa käydä ämpäri, en itse ainakaan kahta naarasta laittaisi sankoon, ei se ainakaan satomäärää lisää...jos tilasta ei ole pulaa niin useammassa astiassa sitten...

Tuossa katselin just pakkauslaatikkoa vähän sillä silmällä, että siihen voisi tökätä neljä afrikkalaista sativaa, jos kaksi olisi naaraita niin varmaan mahtuisivat siinä rinakkaiseloon.

Ja niin, kyllä tuo multakasvatus jotenkin vain on mieleisempää, vaikka nyt sadon määrässä sitten häviääkin...

Oliko se muuten niin, että alhaisempi lämpötila pimeän aikaan vähentää pituuskasvua?

Last edited:

Robot

New member
Sanoisin että yksi kasvi kymppiin kannattaa vaan laittaa. Meillä oli viime sadossa kaksi pistoa kympissä ja kyllä ne silti ihan kohtuullisesti kukkaa tuottivat.
Juuritilan puutteen vuoksi kuitenkin niistä sai vain saman verran kun yhdestä yksinäisestä kasvista et sitä rataa. :canabis: