What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Mikä kannattaa?

Piel

Active member
Veteran
Kannattaako polttaa kukkaa, vaporisoida, laittaa Green Dragonia, ISO tai honey oil tai kieffiä?

Ajattelen nyt sekä vaikutusta sekä riittoisuutta.

Ei saa unohtaa butteri!

N

nukkumatti

KAIKKI !! :D !! Ite ainakin pidän pilven monimuotoisuudesta eli eri fiiliksiä eri tavoin nautittuna. Kaikelle on paikkansa.

Muistakaa rakkaat : VOITTAJA VETÄÄ KAIKEN!!!

PR0Z

New member
Vaihtelu virkistää, riittoisuuteen nähden ehkäpä vaporisoida ensin ja polttaa vapottamisen jälkeen.

Jänes1

New member
Oma suosikkini:
Reippaasti rypsiöljyä pannulle. Kukkaa (murskattuna)lämmitetään miedolla lämmöllä niin että väri hieman muuttuu. Lisätään mausteita.
Tässä öljyssä paistetaan hyvä kasvisruoka.
Toimii nopeasti ja pitkään.
Yrttiä suunnilleen kempula/ruokailija. Toki oman maun mukaan... (=

N

nukkumatti

Proz bro... Ei sitä polttaa voi niitä vapo jämiä... Hyi saatana.. :D butteriin kyllä soveltuu :)

raparipa

New member
Volkkarin jäännökset toimii yllärihyvin.
Määki lähtisin siitä, että joko polttaa kaikki tai tai ensin vapottaa ja sitten polttaa.

Syömällä bang-for-buck-suhde on aika heikko.

PR0Z

New member
Proz bro... Ei sitä polttaa voi niitä vapo jämiä... Hyi saatana.. :D butteriin kyllä soveltuu :)

Anteeksi lievä tietämättömyyteni, mutta kuitenkin kun käytät kahteen kertaan tekemällä esimerkiksi butteria vapotuksen jälkeen saat vaihtelua ja riittoisuutta. :yay:

N

nukkumatti

Hehee En tarkoittanu millään pahalla män!! :) ^^ olen vaan aika tarkka mitä suostun polttaan ite :) jos maku on huono tai curetus vähän epäonnistunut laitan kaikki aina jakoon :D..

Piel

Active member
Veteran
Kiitän! Eli polttaminen , vapo ja sen jälkeen ruuat. Näin olen kokenut mutt syötynä vaikuttaa paremmin kipuun. En ole viime aikoina vaponnut kovin paljon kun välillä tulee niin outo olo siitä.

Strain vinkki: Poltan nyt viime kesän Mossy´s Jem joka heti kuivaamisen jälkeen oli mielestäni aika kehnoa tavaraa mutta nyt! Osan ole kiefannut ja sekoitus nokare kieffiä + ruoho päälle niin kolme vetoa bongista niin olen sekaisin kun Ellun kanat. Kannattaa kasvattaa.

Latest posts

Latest posts