ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Oma suosikkini:
Reippaasti rypsiöljyä pannulle. Kukkaa (murskattuna)lämmitetään miedolla lämmöllä niin että väri hieman muuttuu. Lisätään mausteita.
Tässä öljyssä paistetaan hyvä kasvisruoka.
Toimii nopeasti ja pitkään.
Yrttiä suunnilleen kempula/ruokailija. Toki oman maun mukaan... (=
Anteeksi lievä tietämättömyyteni, mutta kuitenkin kun käytät kahteen kertaan tekemällä esimerkiksi butteria vapotuksen jälkeen saat vaihtelua ja riittoisuutta. :yay:
Hehee En tarkoittanu millään pahalla män!! ^^ olen vaan aika tarkka mitä suostun polttaan ite jos maku on huono tai curetus vähän epäonnistunut laitan kaikki aina jakoon ..
Kiitän! Eli polttaminen , vapo ja sen jälkeen ruuat. Näin olen kokenut mutt syötynä vaikuttaa paremmin kipuun. En ole viime aikoina vaponnut kovin paljon kun välillä tulee niin outo olo siitä.
Strain vinkki: Poltan nyt viime kesän Mossy´s Jem joka heti kuivaamisen jälkeen oli mielestäni aika kehnoa tavaraa mutta nyt! Osan ole kiefannut ja sekoitus nokare kieffiä + ruoho päälle niin kolme vetoa bongista niin olen sekaisin kun Ellun kanat. Kannattaa kasvattaa.