What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Luftkølede hoods

GDK

High Class Grass
Veteran
Nogen der har nogen links på noget kval. her i EU? Meget gerne SunSystem. Fragten er ikke så flink når det er fra staterne som vi alle ved.

Stay Safe

Ludo

Member
Jeg har fundet disse her....ikke det bedste billede....men jeg er over begejstret for kvaliteten....både af selve coolshaden, men også kvalitets lysspredning og reflektion....!!!! Vejer 9,5kg.....er powdercoated....specielt udformet reflektor...meega nice fatning der kan justeres i 'dybden'.....ja...som sagt, jeg er meget glad for dem...!!!:jump:

GDK

High Class Grass
Veteran
Jeg har fundet disse her....ikke det bedste billede....men jeg er over begejstret for kvaliteten....både af selve coolshaden, men også kvalitets lysspredning og reflektion....!!!! Vejer 9,5kg.....er powdercoated....specielt udformet reflektor...meega nice fatning der kan justeres i 'dybden'.....ja...som sagt, jeg er meget glad for dem...!!!:jump:

Kanon billede der Ludo:thank you:

Haha..nej jeg har hørt ad omveje at dem du ville vise mig er PowerPlant hoods...de ser faktisk ok ud til prisen...hvordan er lukkesystemet mellem glas og gummilisten?

Stay Safe

Ludo

Member
det lukkesystem er nok det mest geniale jeg har set til dato...! Der er to skinner med tre huller til skruer der sidder på siden af hood's, man sætter skinnerne på og skubber glasset ind...klikker skinnerne på plads og ...her er så det jeg er vild med...når man strammer skruerne, vrider skinnerne sig så de skubber glasset op i skum-listerne....100% tæt....nice!!:tiphat:

GDK

High Class Grass
Veteran
Det lyder rigtig godt....men på hjemmesiden viser de kun en størrelse. Men helt sikkert noget jeg skal have kigget nærmere på...det ligner et rigtig godt produkt til prisen.

Stay Safe

Latest posts

Latest posts