What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Link til grow...

Silas_S

New member
Det ser rigtig godt ud, fedt at se en lidt anderledes måde at dyrke på engang imellem:)
Havde ikke forestillet mig at hashplant skulle have så lang tid. Har du indtryk af at det var manglen på veggetid der kan have gjort udslaget?
Men tak for du delte det:)

GDK

High Class Grass
Veteran
Tak Silas...ja jeg tror faktisk at det er der hunden ligger begravet....jeg har en SDOG pheno som jeg havde forventet færdig omkring de 90 dage, men den opfører sig på samme måde....den vokser og producerer hele tiden flere blomster, men modningen går langsomt...hun er blevet det man på godt dansk kalder en rigtig fed kælling efterhånden. Jeg kan godt lide det at smide dem direkte i 12/12 når det er nye uprøvede strains, da man så ikke spilder så meget strøm og tid/energi på veggetid i tilfælde af at slutproduktet ikke falder i min smag. Man skal self. kompensere med flere planter for det lavere udbytte. Men med den rigtige sort kan man sagtens nå fornuftige afkast selv på 12/12 fra start. Jeg rammer ca .5 gpw i denne omgang. Og det er med HP bl.a ,som ikke er kendt for sit store udbytte.

Stay Safe

B

b-laze

nice grow gdk! har selv både kørt hp og sdog, var ik så glad for hp, men sdog var jeg meget glad for, en rigtig killer..... go jlp :) (har lidt sdog pics i mit galleri)

Latest posts

Latest posts