What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

lansings 2012 - vertical projekt :D

lansing

New member
ja, er lidt ny på alt det her internet noget ;D
men skal forsøge at vise forløbet over projektet, og så vil jeg utrolig gerne have alle de gode råd og ideer, i måtte have. det skal siges med det samme at jeg overvejer at bygge det helt om, da jeg ikke er imponeret over stabiliteten. billeder kommer løbende, er som sagt ny til det her, men tror jeg har fundet ud af at bruge photobucket :D

photo188.jpg

photo189.jpg

photo190.jpg

photo191.jpg

photo192.jpg

photo195.jpg

lansing

New member
ja der er ikke så meget endnu. men her kommer der så lidt andre billeder :D
går og øver mig lidt med den nye linse :D billeder der bliver smidt her er ikke nødvendigvis mine ting, men jeg kommer lidt rundt. hope you enjoy

photo070.jpg

photo065.jpg

photo057.jpg

photo046.jpg

photo042.jpg

photo041.jpg

photo209.jpg

photo014.jpg

photo100.jpg

photo107.jpg

photo080.jpg

photo205.jpg

photo210.jpg

photo211.jpg

lansing

New member
regnede med jord, men det tror jeg ikke det ville kunne klare, altså med vægten af det.
så det bliver nok med grodan og leca. og så skal der laves noget alá et drypsystem.
grunden til billederne kom op, var også for at få nogle gode forslag da jeg er gået lidt i stå.
regner med at bestille potterne hjem til d.1 og så skulle der gerne begynde at ske lidt igen.

L

lalandia

Glæder mig til at følge med her...Ingen gåde råd fra, da jeg intet aner om hydro.

Grow in peace

lansing

New member
beklager jeg ikke har fået skrevet, sidste lørdag var ordensmagten på besøg.
så der er ikke så meget tilbage, og projektet er sat på pause.

der er ikke så meget at sige, hvis der er nogle spørsmål kan i bare komme med dem, har aldrig selv prøvet den slags, så nu ved man da hvordan det fungere.... pas på jer selv.

lansing

New member
nej det hele er lidt mærkeligt, der var en stor razia i det omkring liggende, så 2 dage efter kom det med en kendelse, på formodet salg af amf.... aner ikke hvor det kommer fra. har altid været stor modstander af det. jeg viste mit gro, og stadig ransagede det hele huset.... og satte alt gro udstyret ud til fortorvet. rigtig fedt. og jeg kørte det selv på stationen fordi deres lille mondeo ikke havde plads, og jeg pakkede det det selv sammen...

men de fandt en vægt, så det vil have mig i retten for videre salg, selv om de kun fandt enkommafem der kunne ryges. og 900 g våd plante matriale, blandede hanner og hunner i vegge, og nogle clones uden rødder.

og de hapsede min telefon, de venner der har fået af mig kan tælles på en enkelt hånd, så jeg synes det er lidt unfair.. men sådan er det vel altid :D og aner på ingen måde hvor de har fået mit nummer, navn eller adresse fra.

420empire

Well-known member
Veteran
Hmm det lyder satme mystisk. Bliver så rasende når du laver sådan nogle aktioner! Måske det er en nabo der syntes lugten i bageriet ikke har været passende? Den er sur den med vægten, især når det bare et til at finde ud af hvor meget man høster pr. watt. helt ærligt. Men sådan er det jo nå man lever under sådan nogle fascistiske regler.
Det er ret flabet at smide det ud på fortovet så det er til skue for alle, men de er så pisse ligeglade som sædvanligt.

Cheers up champ, håber du klare den. Jeg sender dig varme tanker herfra.

Mvh. Niels

Godgalar

Member
enten en stikker eller elselskabet, de nye digitale Echelon målere render sikkert med sladder.
hvem der bare havde en vindmølle
Hahah ja det ku være lækkert med en vindmølle i baghaven og så lige et tag af solceller! :D

Men tvivler nu på at det er el selskabet. Nu ved jeg ikke hvor mange watt Lansings grow var, men der skal dælme en ordentlig regning til før det bliver suspekt.
Jeg holder på en stikker. Muligvis en af dem der er blevet taget i den razzia? Eller hvis han har haft kontakt over tlf. med dem der er blevet taget?

lansing

New member
hej, takker for de pæne ord. jeg må igen beklage mine lange ophold væk fra computeren.

jeg har altid været klar over hvad der kunne ske, og tager det ikke så tungt.

men bare rolig, jeg har været ude og kigge på lidt pvc, så må man op på hesten igen:)
billeder kommer muligvis næste gang.

jeg har fået min telefon igen, de mente ikke der var nok "narko snak" som de så pænt kaldte det, til at de kunne beholde den, så det tager jeg som et lille lyspunkt.

snakkede med en af betjentene om at komme ud af mit forbrug, han lovede at sende papir på et sted det offentlige betalte. har ikke hørt fra ham i 7 uger...

Octothorp

Member
Hvordan er det hele så gået Lansing hvis man må have lov at spørge?
Føler med dig, men fed attitude du formår at have til hele "cirkusset"