What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Kotitekoista hashista

ganjamavn

Member
Morjentos!

Tässä viettelin vapaapäivää ja ajankuluksi päätin sitten tehdä hieman hasista tyyliin Gumby (http://www.youtube.com/watch?v=rhGNxUgFHcc).

Pienenä eroavaisuutena käytin erottelussa 120meshin siivilää, halkaisijaltaan niin suuri että mahtuu sopivasti 10L ämpärin suulle ilman että putoaa alas, näppärää.

Raaka-aineina tällä kertaa Hesen paperipussillinen lehtiä (skunkkia, bigbudia, lowrydereitä, apolloa ja oisko vielä ollu danishpassionia). Illemmalla sitten tyyppään tota sekametelihässäkkää.

Jos ei musta ala kuulua viikon sisällä niin huonosti tais käydä :D

Jeps, tässä kuva
picture.php

PS. Tuo pallo on se mitä meni siivilän läpi, ja tuo pötkylä on matskua joka ei mennyt siivilästä läpi.

U

unthing

Aika herkkua mmmm.

Tuli mieleen kun on noi indica- ja sativalangat sekä toi show off niin tästä vois tehdä kollektiivisen hasalangan? Siis kotitekoiseen läpyyn painottuen, öljyt ja öljyläpyt sun muut mukaanlukien.

love?

Member
Äläs nyt tollee kiusaa ganjamavn vaan pistä savuraporttia ja poikkileikkauskuvaa kanssa. ;)

ganjamavn

Member
Kunnollista poikkileikkauskuvaa en saa mun laitteilla aikaiseksi, makrolla kuvattuna kuvista tulee suttuisia.

Tehoista ja efektistä sen verran, että latasin piippuun sellasen ehkä 2 tulitikun pään kokoista nyppyä. Liekkiä lähemmäs tuotaessa nyppy alkoi ikäänkuin kiehumaan. Voi olla sen verran kosteaakin vielä että vesi sen aiheuttaisi.

Jos nyt oikein olen ymmärtänyt niin 120mesh ois jotakuinkin 125micronia jolla ei ihan bubblehasaa vielä saa.

Pilvi oli jotenkin hitaasti nousevaa ja pirteämpää mitä odotin (skunkin ja apollo11 lehtiä tais olla eniten tossa satsissa). Mulla oli kuumetta eilen illalla joten en tiedä ihan varmasti miltä tuntuu selvinpäin. Kuumeista oloa ainakin helpotti hyvin.

Niin juu, hasista tuli yhteensä 3 grammaa tollasesta hesen paperipussillisesta lehtee. Tyytyväinen olen!

love?

Member
Kyllä se varmaan ihan "itteään". Vaikkei ihan putipuhtainta oliskaan niin kyllä hyvä hasa kuplii, ei vaan ole "full melt bubblea", vaan kuplii vähän niinku siitä päältä ja jättää jälkeensä hiiltä/tuhkaa. En nyt tietty sano etteikö vois olla vettäkin jos se on sun arvio.

Ihan hyvä sato 3 grammaa, hartista lehtee.