ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Saahan sitä kotonaan olla perse paljaana sillon ku tahtoo. Itsehän olin viime kerralla parvekkeella pelkät bokserit jalassa ja kaljapäkki sylissä ottamassa aurinkoa kun pari äijää ja yks naispoliisi paukkas sisään. Eikä tosiaankaan varustus vaihtunut tuon kummemaksi koko toimituksen aikana. Olivat hakeneet taloyhtiön toimistolta avaimet ja tulivat pimputtelematta suoraan sisään omin päin. Kotietsintälupaa kysyttäessä sanoivat et "ei he semmoista tarvitse, koska heidät on määrätty tutkimaan tää kämppä".
Jos muuten säilyttää stääshiä ihan sisällä kämpässä niin kannattaa hajauttaa se pariin kolmeen paikkaan, joita yks on keittiön kaappi. Keittiön kaapit ne aina ensimmäiseks koluaa ja viime kerralla keskustelu meni jotenkuten näin (meikäläinen huutelee bisse kourassa parvekkeelta, kahden kytän tuhotessa kasvatuskaappia makkarissa ja yhden kysellessä keittiössä):
-Kerroppa nyt missä ne on?
-Mikron yläpuolella keittiön kaapissa on viis purkkii, senku viette.
-Onko varmasti kaikki?
-No siinä ne on, tutkikaa vaikka koko kämppä.
-Ne on sit parasta olla kans.
-Voidaa mennä viel kattoo vaikka häkkivarasto ja auto läpi. Kaikki on siinä.
Mulla oli muualla vielä muutama purkki piilotettuna, jotka jäi sit mulle ku ei ne alkanu suuremmin muuta kämppää kääntämää.
barry cooper in one of his great videos told that lubricate weed all over the place, it will drive dogs crazy check out barry coopers videos, they tell you everything you need to know!