What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Jeti Podeja

G

Guest

Moro

Ajattelin vaan kysyä et onko mitään tietoa jos niitä Jetin siemeniä vielä saisi jostain? Tilaa on nimittäin enemmän kuin pokkaa ja tosi turvallisessa mestassa. Taikametsässä on ainakin pari hehtaaria vanhaa peltomaata. Sinne ei eksy lehmäkään. Voisin jatkaa sitä sukua mielellään et siitäkin tulisi vähän yleisempi. Jollei niin saisikohan saman tuloksen jos käyttäisi samaa risteystä eli Ingermars Punch x Ice ? Ja mistä niitä sitten kannattaisi hankkia?

Täältä saa ainakin sitä IP'eetä ja mikä ICE on sit paras? Nirvanalta ainakin löytyy. Vai onko se ainoa? Maksaisin kyllä mielellään euroissa mutta kaikki käy.

http://www.high-land.co.uk/acatalog/white-widow.html

Ajattelin vaan et niitä olisi hyvää saada liikkeelle kun siinä on potkua ja ilmeisesti pärjää hyvin meidän ilmastossa. Ja voisin sit heittää kaikille niitä kun olen muutama kesä jo kasvattanu. Trippy high ja lamauttava, sen verran olen polttanu

Rauhaa

Last edited:
G

Guest

Icehän on ymmärtääkseni skunk x white strain supor hyper special pheno :)
Eli ei periaatteessa mittän mullistavaa.. Enpä itse ole kasvattanu ni ei ihan vakavasti kannata ottaa. Female seeduilta löytyy ICEä, feminisoituna niin ei varmaan parasta öö breeding stockkia. Sorry mulla suomi vähän kadonnu tässä ku oli maailmalla

Papuja ostaessa suosin gypsyn kauppoja tai tohtori kronikkia.. Tiedät varmaan osotteet :lurk:

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
No, samanlaisen polyn saa aikaaan kun sekoittaa Ingemars Punchia Iceen, simppeliä eikös, niin ne legendat syntyy.