WeedWizard
Member
Hej alle, det er noget tid siden jeg har skrevet herinde, men der er sket så meget. I mellemtiden er mine planter vokset sig store og flotte, desværre var 1 af 4 en han, så den røg en tur. Der er nu 2 super lemon haze tilbage og en enkelt white widow, den ene SLH har fået "klør" altså de øverste blade har krøllet sig sammen som en klo, jeg mistænkte en slags salt forgiftning så den er blevet flushet og har det lidt bedre nu, problemet er lidt at den er rimelig stretchy så den fylder meget i mit lille telt. Nu ser den anden SLH ud til at være klar til høst, gode buds med masser krystaller, men de er ikke vildt store, så ved ikke lige om man kan satse på de groer lidt? Det er egentligt spørgsmålet, Når budsne er godt hvide, men ikke mørke krystaller endnu, kan man så forvente at budsne bliver større eller skal jeg begynde at droppe gødning og give den rent vand og preppe til høst?
*edit* har ikke lige tid til at finde billederne frem nu, men prøver senere, så er det måske lettere at vurdere?
*edit* har ikke lige tid til at finde billederne frem nu, men prøver senere, så er det måske lettere at vurdere?