What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Hvor ligger jeres billeder?

^GaMbi

Member
Hej alle her på ICmag..

Så blev det sgu tid til endnu et grow fra min side..
Ja jeg er nok lidt sent ude.. men bedre sent end aldrig ik? :)

Sidste år havde jeg en hel del billeder som jeg havde linket fra min egen hjemmeside.. da jeg ikke tør have billeder liggende på den mere, er de blevet slettet og jeg mangler derfor et andet sted at linke fra..

Hvad bruger i? så snart jeg har nogle gode svar, starter jeg min tråd til mit nye grow! (De første spire er lige kommet op for 2 timer siden!)

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Det kan anbefales at oprette album(s) her på ICM.
Desværre sker det at f.eks imageschack eller photobucket censurerer uploadede billeder, og så kan de ikke mere ses her!

P :smoke:

Kroggi

Member
Har aldrig selv oplevet at photobucket har censureret nogle af mine canna billeder... Og vi snakker vel om en 1000 stykker igennem tiden... Canna babes er lidt noget andet, tror jeg har fået 2 censureret den vej igennem.

Jeg har dog forsøgt mig med albums her på siden, og har fundet det... begrænset? Med plads... Jeg kan have 1½ grow, hvis jeg begrænser mine billeder, i albums, grundet plads mangel... Og allerede der har jeg lavet billederne fra 4000 x 3000, ned til 800 x 600...

Bruger i photobucket her på icmag? Eller hvordan skal den lige forstås ?

Latest posts

Latest posts