What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Hvis du ryger lige nu eller bare er skæv!

Hvis du ryger lige nu eller lige har røget.

Hvad har du røget, hvad laver du og hvordan har du det?

Haven er ordnet, aftensmaden er spist og ungerne lagt i seng. Jeg har lige tjekket planterne og taget nogle billeder med bedre hvidbalance. Derefter er der røget en pipe Skunk #1 udegrow fra sidste år.

Jeg skal til at se det seneste afsnit af Weeds og drikker en kold øl.

Jeg har det godt og ser frem til dagen i morgen hvor jeg skal mødes med nogle gamle venner og slappe lidt af.
Derudover er jeg opstemt over mit grow og glæder mig til at arbejde lidt med Lalandias Amnesia 2011 som der er blevet toppet og fået et net at kravle under. (5/6 hunner! :dance013: )

068-1.jpg

Og mine Blueberry som nu er blevet fri for en Early Durban (Som irriterede mig) og har det rigtig godt. De dufter af citron og kradser lidt i næsen - der er lidt lilla skær over bladene - kan ses lidt på billede 2, og jeg er rigtig overrasket over den lave vækst og de mange buds. Den skal der laves moderplante på og tages stiklinger af.

082.jpg

083.jpg

085.jpg

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Jeg ryger og nyder at der er lidt krudt i mine tidlige AF.
LR....ofte udskældt, men for "an outdoorman", så er det tit starten på den nye sæson.
Forretten er vel det rette ord :rasta:

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

P :smoke:

Z

zomb

Hvis du ryger lige nu eller lige har røget.

Hvad har du røget, hvad laver du og hvordan har du det?]

Haven er ordnet, aftensmaden er spist og ungerne lagt i seng. Jeg har set til planterne men ikke leget med hvidbalance. Derefter er der røget en pibe rund klump fra gaden...

Jeg har studeret ICMAG hele dagen efter et længere fravær qua studier

Jeg har det godt og ser frem til dagen i morgen hvor jeg skal studere og inspicere samt skrive lidt på min nye cannabibel jeg håber at udgive en dag. Derudover er jeg opstemt over mit grow og glæder mig til at arbejde lidt med et vendor projekt til ICMAG.

Og mine Blueberry som nu er blevet fri for en Early Durban (Som irriterede mig) og har det rigtig godt.

Har lige spurgt i din growlog hvorfor du egentlig dyrker den sort indenfor. Jeg vil mene dens force er tidlig afslutning udendørs i DK.

Latest posts

Latest posts