Trolden
Member
hey forum...
her er en tynd update pga. alle de problemer jeg har mødt efterhånden
jeg har 16 planter 2 phenoer af hashplant og sort 3 og 4 fra min egen frø høst
her er en HP pheno
her den anden HP pheno
og her er en 3ér eller 4ér kan ikke huske det
og nu nogle biller af det hele.... mit "rum" er 0,96 kvm
jeg glemte at tage billeder af de 2 modere der står udenfor, men det var bare for at vise at det køre på 3 uge i blomst hos mig på trods af alt, og kan fortælle at der står det samme antal et andet sted igen under 3x400w på 5 uge nu kan det da ikke gå galt mere
og så er der en lille ting mere, jeg har besluttet at købe en aquafarm fra HOD og en tilhørende controller... er der et bedre alternativ til mit rum? jeg ville gerne lave et ScroG grow da jeg tror at det er nemmere, og det ikke kræver det store stiklinge show
her er en tynd update pga. alle de problemer jeg har mødt efterhånden
jeg har 16 planter 2 phenoer af hashplant og sort 3 og 4 fra min egen frø høst
her er en HP pheno
her den anden HP pheno
og her er en 3ér eller 4ér kan ikke huske det
og nu nogle biller af det hele.... mit "rum" er 0,96 kvm
jeg glemte at tage billeder af de 2 modere der står udenfor, men det var bare for at vise at det køre på 3 uge i blomst hos mig på trods af alt, og kan fortælle at der står det samme antal et andet sted igen under 3x400w på 5 uge nu kan det da ikke gå galt mere
og så er der en lille ting mere, jeg har besluttet at købe en aquafarm fra HOD og en tilhørende controller... er der et bedre alternativ til mit rum? jeg ville gerne lave et ScroG grow da jeg tror at det er nemmere, og det ikke kræver det store stiklinge show