What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

HPS Pærer...Hvad Bruger Du?

GDK

High Class Grass
Veteran
Ja som titlen siger..hvad bruger du? Jeg skal have skiftet mine ud, og har lidt svært ved at vælge. Jeg har brugt GIB Extreme Output 600w, og har sådan set været tilfreds...deres høje lumen output lokker. Samtidig har jeg også kig på Ushio eller Phillips. Er der nogle her i DK forum der har erfaring med sammeligninger af nogle af alle de pærer der er på markedet...jeg ved godt at der er mange tråde her på IC omkring netop det emne, men da GIB ikke er stort i USA fx, bliver det ikke nævnt så meget...

Stay Safe

L

lalandia

Lige nu bruger jeg GE 400w, men brugte tidligere GIB Extreme Output. Jeg går tilbage til GIB når denne pære skal skiftes. Jeg har ikke målt på noget, men jeg synes at kunne se forskel med det blotte øje.

Grow in peace

N

nizzle

har ladet mig fortælle at GIB 600w extreme output bare er en sylvania i anden indpakning :)
bruger selv pia plus lige pt. men synes jeg har meget kraftigere vækst gennem hele blomst og især de 3 første uger med 400w gib.synes bare generelt blomster ser større ud med gib. sammenlignet med hvordan de ser ud med philips med samme antal uger.,

gib er vidst 2700k
philips er vidst 2000K

hvis jeg ikke tager meget fejl er cfl bloom pærer. osv. også 2700k, så det burde da være det rigtigste spectrum. for blomst .eftersom der har været så meget om at cfl pærer har det helt korrekte kelvin.

CFP65

Member
har også forsøgt mig med Phillips med mere blå
og på et andet tidspunkt med de første 2-3 uger uner MH for at formindske stræk
men er nu tilbage til GIB extreme output 400W

frenzybud

Member
Philips Master SON-T PIA Plus 600 watt... Mit førstevalg, har været mange producenter igennem efterhånden.. Jeg vender altid tilbage til Phillips

Latest posts

Latest posts