ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Tak mr. greenfeel
Ryttede lidt op idag (tak for hjælpen Rkp6) så tænkte jeg da at jeg lige ville smide et par billeder op. Først mit næste projekt efter at mit nuværende scrog er blevet høstet. Hvilet er at smide min store Sweet Tooth moder i blomst. Da den også er ved at bliv lige lovlig stor.
Mit vegge skab
De to seedlings til venstre er Dragon Haze, Stiklingerne er stadig HSS og de tre forreste seedlings er en Purple strain? fra en ven.
HSS og DH
Lidt LST inden Scrog
Venter på LST
Det var alt fra mig for denne gang, men vender frygtløs tilbage
Go ryger
Fik lige plantet 6 HSS kloner om i 2,5l idag, så om 1½ uges tid tror måske det er tid til LST. Ville godt ha mig en 250-400Mh til at vegge dem under nettet med, men skal lige ha lidt penge først
De små nye
Og næste omgang Scrogplanter 6 HSS 2 ST, de skal lige plantes om i 12 liters næste uge.
Så er min Hawaiian moder nået til uge 7 i 12/12, så måtte lige smide et par billeder op. Regner med at give hende 3-4 uger mere.
Hun fylder godt nu, og det er nødvendigt at holde skudene oppe.
Lidt nye planter til næste scrog
DragonHaze
G13 Clones
Veggeskabet, skal ha mig nogle nye strains næste måned
Tusind tak for jeres ros allesammen, er glad for i kan li hvad i ser.
Jeg besluttede mig for at lave lidt ryst i går på mine rystspande. Jeg lavede det på ca. 10-15 gr. god trim (frossen). Jeg rystede 2x 10 min, hvorforefter jeg varmpressede det.
Efter en tur i ovnen 1,3 gr
Det smagte rigtig godt, virkelig god natryger
Vil gerne ha fat i en bubblebox så jeg kan få et endnu renere ryst. Men det hele koster jo penge
Smukt freeworld! Bliver godt at se den Hawaiian pakke på de næste par uger... Helt sikkert god ryger
G13 ser knark ud, uhm... Har nogle G13 frø fra et dødsbo.. Mon der er noget spændende i....
Tak skal i ha alle sammen. Har ik været så meget på IC på det sidste da jeg har haft lidt travlt på det sidste. Men nu er det på tide til en lille update. Har høstet min Hawaiian moder for små 3 uger siden, hun gav ca 130-40 gr, det var ok men ville godt ha haft min. 70 gr mere. Men alt i alt er jeg meget godt tilfreds, det smager så nice.
Har lige lidt høst pics jeg vill dele med jer.
Midlertidig drying rack
Og lidt fermenteret...damn nice smag!
Det var alt fra Høst billederne og fra mig for nu.
Men er hurtig tilbage med nu pics af hvad der ellers er gang i hos mig.
Forsat god dag og god Ryger