What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Hjemme hos Freeworld

L

Ludo

Anyways pas på med røven :moon:

http://www.1man1jar.com/

Tårerne triller ned af kinderne på mig lige nu....LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL det er go morgenhumor......!!!!!!!!!!!!!!!!!:mopper:.....som jeg siger....altid røvtræls at skulle samle op efter noget der faktisk gik skide godt lige indtil................................:jump:

Go fucking humor.....bare pm mig med det shit hvis der er sarte sjæle her:tiphat:....ehehe

N

NellaK

Hehe yeah drengende max morgen griner med jere komments,Min point er bare det et exit hole only ;) også kan han iøvrigt lære det haha
Mere grin så google Pain Olympics de både skære og springer tissemænd af hehe max sygt og i bliver dårlige :D

Stayt safe n high

Say what......hva srænger de af, var lige ved at blive kvalt i kaffen.......haha
hvor har du alle de ting fra Nellak (hvis man tør vide det)

Ville lige aflede den syge tråd med et par nye pics af min moder i Blomst. Hun har fantastisk er så småt ved at fylde teltet ud:jump:

SDC10831.jpg

SDC10828.jpg

SDC10827.jpg

Det er virkelig en fornøjelse at stå op om morgenen og bare stå ud nyde sin kop kaffe og morgensplif til synet af hendes dejlige skud:coffee:

DK2670_01

Member
takker det her hjælper på flashbackne med nongle nice pics af vores alle sammens dejlige DAME *GG* nogle gode påske nuggets du har dig der.
smider selv mine 3 mødre i blomst her når The pure er færdig om 3 uger :D
Men skal lige have gjort dem klar til bloomst så der skal skæres godt ud i dem, håber at min canna-guru når at komme forbi senere og give mig lidt tips :D

Damn...har lige haft besøg af en mand der skulle aflæse radiatorer (også i mit grorum) Tro på jeg lynhurtig blev super kreativ, måtte dække min tre grotelte med skjorter og min kærestes kjoler på bøjler. Haha det blev sgu meget godt, lod som om min det var min kærestes rum og hun syede tøj. Så nu er jeg blev motiveret til at rydde op på mit loft inden sommer, men det er også kæmpe stort så det bliver dejligt.:jump:

Nu har min Hawaiian moder virkelig taget form og har efterhånden lavet en kæmpe buket der dækker hele teltet næsten. Glælder mig til at se hva hun yielder.:canabis:

SDC10940.jpg

SDC10936.jpg

SDC10942.jpg

SDC10943.jpg

SDC10944.jpg

SDC10947.jpg

SDC10948.jpg

SDC10951.jpg

Hun har stadig ca 5-7 uger tilbage i 12/12, før hun bliver choppet.
Så håber på ihvertfald at få nogle skud på størrelse med en ½l flaske og gerne mere. Men nu må vi se.
Ha en forsat god aften, nu vil jeg selv rulle mig en dejlig splif og stene lidt Lost (det ved jeg det er noget du ka li at høre Rkp6)
:joint:

DK2670_01

Member
nååår ja LOST ... den havde jeg helt glemt *GG* har hentet alle 5 sesoner og kun set 4 afsnit :D

Men den skal nok yielde pænt tror jeg ;) jeg har også lige choppet mine mødre planter KRAFTIGT og så får de lige 14 dage til at komme sig mens The Pure flusher (så er det høst-tid) Det er første gang jeg chopper så kraftigt og kørre andet en kloner, så det bliver spændende at se hvad der sker og man kan jo ikke få erfaring nok

Du har helt klart givet mig et par gode tip med denne tråd :tiphat:

Så det skal nok gå godt ;)

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Hvis i kan lide lost så kan jeg anbefale at i kigger på Fringe.......simpelhenden genial serie

rkp6

Member
Det lyder godt gamli og fringe følger vi oss med i. Dejligt at der er kommet en serie som X-files igen !! ;)
flotte billeder

Der er jo også Flash Forward, den er meget fed men ham Joseph Fiennes lyder som han har uld i halsen. Men så er Breaking Bad Sæson 3 jo lige startet, det er The Shit!

Latest posts

Latest posts